PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Vespa LX 50
Ako želiš mobilnost u najelegantnijem obliku, zapoèni iskustvo sa stilom
- vozi Vespu LX. Stil, udobnost i performanse, te naravno, vrijednosti
koje oduvijek prate Vespu: elegancija, neovisnost, pouzdanost. Vespa LX
50 je skuter retro linija, ali tehnološka svojstva i sigurnost èine ovaj
model posebnim. Uvjeri se s kakvom pažnjom su izraðeni detalji poput
stražnjeg kovèega, nove elegantne linije i veæeg kapaciteta, koji se
oblikom i bojom savršeno stapa s vozilom, te Vespa kacige u specijalnoj
boji Daring Plum, namijenjene iskljuèivo novoj Vespi LX.
Značajke
Opremljena najsuvremenijim agregatima (od 50 i 125 cm³, 2-taktnim i 4-taktnim), Vespa LX nudi briljantne performanse i brzinu u svakodnevnoj vožnji gradskim ulicama, ali isto tako i brz, siguran i zabavan prijevoz na srednjim relacijama. Agregati iz programa Vespe LX u potpunosti poštuju propise Euro 2, odnosno Euro 3 o zaštiti okoliša, zahvaljujući također i suvremenom sustavu katalizacije korištenjem sekundarnog zraka - SAS
Vespin model LX, kojeg karakteriziraju jednostavne linije oplata izraðene po uzoru na slavne modele vespe iz 60-ih godina prošlog stoljeæa još je ekskluzivniji u 2009. godini. Elegancija i retro štih kojemu se ne može odoljeti i nakon svih godina vespinog postojanja, na novom modelu LX dodatno su naglašeni.
Tako je osim novog oblika sjedala, izmjene doživilo i stražnje stop svjetlo koje od sada ima kromiran pokrov. Upotreba kroma kao stilskog detalja ovdje ne prestaje, pa je kromirani pokrov dobila i sirena na prednjim oplatama te logotip LX na prednjem blatobranu. Briga o detaljima vidljiva je i po redizajniranim ruèicama na upravljaèu u koje je od sada utisnuto ime vespa.
Prednji kotaè od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamèe potpunu kontrolu nad vozilom. Koèni sustav, s prednjom disk koènicom promjera 200 mm i èeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamèi maksimalnu sigurnost vožnje. Èelièna karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoæu upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.
S paletom kvalitetnih motora, prepoznatljivim izgledom i neupitnim imageom, nova vespa LX lako æe osvojiti sve one koji osim prijevoznog sredstva traže i nešto više – prepoznatljiv stil i eleganciju kakvima zraèi jedino Vespa.
Karakteristike
Vespa LX ima klasičnu i jednostavnu liniju, što je suvremeni pojam elegancije, ali ne zaboravlja praktičnost, sigurnost i brzinu. Prednji kotač od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamče potpunu kontrolu nad vozilom. Kočioni sustav, s prednjom disk kočnicom promjera 200 mm i čeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamči maksimalnu sigurnost vožnje. Čelična karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoću upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.
Dizajn
Eleganciju Vespe je oduvijek određivavala dobro osmišljeni sklad proporcija: prostrana i ravna podnica za maksimalnu udobnost u vožnji, povezuje prednji dio, slijedeći njenu liniju, sa stražnjim krajem koji je nešto niži i geometrijskog oblika. Prednje svjetlo okruglog oblika jasno podsjeća na povijesne modele Vespe.
Eleganciju Vespe je oduvijek određivavala dobro osmišljeni sklad proporcija: prostrana i ravna podnica za maksimalnu udobnost u vožnji, povezuje prednji dio, slijedeći njenu liniju, sa stražnjim krajem koji je nešto niži i geometrijskog oblika. Prednje svjetlo okruglog oblika jasno podsjeća na povijesne modele Vespe.
Značajke
Opremljena najsuvremenijim agregatima (od 50 i 125 cm³, 2-taktnim i 4-taktnim), Vespa LX nudi briljantne performanse i brzinu u svakodnevnoj vožnji gradskim ulicama, ali isto tako i brz, siguran i zabavan prijevoz na srednjim relacijama. Agregati iz programa Vespe LX u potpunosti poštuju propise Euro 2, odnosno Euro 3 o zaštiti okoliša, zahvaljujući također i suvremenom sustavu katalizacije korištenjem sekundarnog zraka - SAS
Vespin model LX, kojeg karakteriziraju jednostavne linije oplata izraðene po uzoru na slavne modele vespe iz 60-ih godina prošlog stoljeæa još je ekskluzivniji u 2009. godini. Elegancija i retro štih kojemu se ne može odoljeti i nakon svih godina vespinog postojanja, na novom modelu LX dodatno su naglašeni.
Tako je osim novog oblika sjedala, izmjene doživilo i stražnje stop svjetlo koje od sada ima kromiran pokrov. Upotreba kroma kao stilskog detalja ovdje ne prestaje, pa je kromirani pokrov dobila i sirena na prednjim oplatama te logotip LX na prednjem blatobranu. Briga o detaljima vidljiva je i po redizajniranim ruèicama na upravljaèu u koje je od sada utisnuto ime vespa.
Prednji kotaè od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamèe potpunu kontrolu nad vozilom. Koèni sustav, s prednjom disk koènicom promjera 200 mm i èeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamèi maksimalnu sigurnost vožnje. Èelièna karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoæu upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.
S paletom kvalitetnih motora, prepoznatljivim izgledom i neupitnim imageom, nova vespa LX lako æe osvojiti sve one koji osim prijevoznog sredstva traže i nešto više – prepoznatljiv stil i eleganciju kakvima zraèi jedino Vespa.
tehnički podaci
Agregat |
Jednocilindrični, dvotaktni Hi-PER2 s katalizatorom |
Zapremnina | 49 cm³ |
Provrt / hod | 40,0/39,3 mm |
Snaga | 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS |
Zakretni moment | 9,6 pri 7.250 o/min |
Razvod : | Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila |
Napajanje | Rasplinjač |
Paljenje | Električno |
Hlađenje | Zračno |
Podmazivanje | Automatski mješač |
Pokretanje |
Električno i nožnim pokretačem |
Mjenjač | Automatski variomat CVT |
Spojka | Automatska centrifugalna |
Okvir |
Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima |
Prednji ovjes |
Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulički amortizer dvostrukog učinka
|
Stražni ovjes |
Spiralna opruga s hidrauličkim amortizerom dvostrukog učinka
|
Prednja kočnica |
Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm |
Stražnja kočnica |
Bubanj Ø 110 mm |
Prednja guma |
110/70 - 11” |
Stražnja guma | 120/70 - 10” |
Dužina / Širina | 2100 mm / 780 mm |
Međuosovinski razmak: | 1.775 mm / 740 mm / 1.2 |
Visina sjedala: | 775 mm |
kapacitet spremnika goriva : | 8,5 l |
Homologacija: | EURO 3 |