PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Vespa LXV 125 ie
LXV: Zadovoljstvo za onoga koji gleda, užitak za onoga koji vozi.
Nastala na temeljima modela Vespe LX iz 2005, LXV je koncipirana kao priznanje generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode
Značajke
Nastala na temeljima modela Vespe LX iz 2005, LXV je koncipirana kao priznanje generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode
Značajke
Vespa LXV nosi tehnološko naslijeđe serije LX: prednji kotač od 11h, prednju disk kočnicu, agregat zapremnine 49 cm³, osiguravajući lako snalaženje u svakoj situaciji vožnje gradskim prometnicama.
Karakteristike
LXV: Nastala na temeljima Vespe LX, LXV je koncipirana kao posveta generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode.
Dizajn
Svjetlo u stilu skutera iz 60-ih godina, kojima je inspirirana Vespa LXV izlaže upravljač pogledima. Analogni instumenti objedinjeni su unutar kromiranog okvira, dok grafika evocira stil Vespe iz 60-tih godina. Upravljač se sastoji od kromirane cijevi koja se nastavlja na ručice presvučene finom lakiranom kožom kojom je obloženo i sjedalo podijeljeno na dio za vozača i suvozača.
tehnički podaci
| Agregat |
Jednocilindrični, četverotaktni LEADER s katalizatorom |
| Zapremnina | 124 cm³ |
| Provrt / hod | 57,0 / 48,6 mm |
| Snaga | 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS |
| Zakretni moment | 9,6 pri 7.250 o/min |
| Razvod : | Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila |
| Napajanje | Rasplinjač |
| Paljenje | Električno |
| Hlađenje | Zračno |
| Podmazivanje | Visokotlačna pumpa pogonjena lancem |
| Pokretanje |
Električno i nožnim pokretačem |
| Mjenjač | Automatski variomat CVT |
| Spojka | Automatska centrifugalna |
| Okvir | Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima |
| Prednji ovjes |
Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka |
| Stražni ovjes |
Spiralna opruga s prednabojem podesivim u 4 položaja s hidrauličnim amortizerom dvostrukog učinka |
| Prednja kočnica |
Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm |
| Stražnja kočnica |
Bubanj Ø 110 mm |
| Prednja guma |
110/70 - 11” |
| Stražnja guma | 120/70 - 10” |
| Dužina / Širina | 2100 mm / 780 mm |
| Međuosovinski razmak: | 1.800 mm / 740 mm / 1.280 mm |
| Visina sjedala: | 785mm |
| kapacitet spremnika goriva : | 8,5 |
| Homologacija: | EURO 3 |













