PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
BEVERLY 300ie
Nakon gotovo jednog desetljeæa uspjeha na tržištu, Piaggio Beverly dolazi s potpuno novim stilom i tehnologijom. Novi model ponosi se jedinstvenim izgledom, sigurnošæu i performansama koje nudi, a njegove vrline dostojne su ugleda skutera koji je dominirao tržištem u prvom desetljeæu 21. stoljeæa.
Elegantne sofisticirane linije novog Piaggia Beverly proizlaze iz pažljivo doraðenih elemenata dosadašnjeg dizajna koji su evoluirali u potpuno novi dizajn koji æe i dalje podsjeæati na dosadašnji uspjeh Beverly-ja.
Prednji dio skutera je upadljiv s prednjim svjetlom koje koristi dvostruku leæu, a pokazivaèi smjera integrirani su u inovativna LED dnevna svjetla na rubovima prednje oplate.
Klasièni stil zamijenjen je modernijim stilom. Dinamiènost i elegancija spojeni su u sportskiji izgled, a uski rep skutera prati stil nove prednje oplate. Cjelina stražnjeg kraja zaokružena je vrhunskim LED stražnjim svjetlom. Inovativna uporaba boja i materijala novom Beverly-ju daje automobilistièki izgled. Dvobojne oplate s umetcima boje aluminija spajaju se s unutarnjim djelom oplate koji je u boji sjedala. Suvremeni središnji greben skutera u boji aluminija koji se proteže sve do stražnjeg kraja skutera naglašava njegove uske linije i snažni, dinamièni karakter. Detalji upravljaèa, unutarnjeg djela oplate, i centralnog tunela s èepom rezervoara, uklapaju se u prepoznatljiv talijanski dizajn.
Lijep i elegantan, udoban i praktièan, novi Piaggio Beverly je još udobniji od svog slavnog prethodnika.
Prtljažni prostor ispod sjedala može se jednostavno otvoriti pomoæu tipke na upravljaèu ili poluge u prednjem pretincu.
Prostor ispod sjedala u potpunosti je redizajniran te sada nudi 50% više mjesta i najprostraniji je u toj klasi skutera, a može primiti dvije jet kacige s vizirom. Taj prostor je sada osvijetljen, a pruža i praktièni pretinac za dokumente.
Prtljažni prostor dodatno je poveæan praktiènim nosaèem za prtljagu s integriranim rukohvatima za suvozaèa, pretincem u prednjoj oplati i sklopivom kukom za vreæice.
Piaggio Beverly koristi pogonski agregat Quasar 300 s elektronskim ubrizgavanjem goriva.
Rijeè je o jednocilindriènom, èetverotaktnom agregatu s èetiri ventila s elektronskim ubrizgavanjem goriva koji pruža maksimalnu snagu od 22,2 KS pri 7.250 o/min i s okretnim momentom 23 Nm pri samo 5.750 o/min. S takvim podacima dolazi i pozamašna reakcija na okretanje ruèice gasa i živahne performanse što novog Beverly-ja èini idealnim za gradsku vožnju i za udobna putovanja, bez obzira jeste li na njemu sami ili sa suvozačem.
Elegantne sofisticirane linije novog Piaggia Beverly proizlaze iz pažljivo doraðenih elemenata dosadašnjeg dizajna koji su evoluirali u potpuno novi dizajn koji æe i dalje podsjeæati na dosadašnji uspjeh Beverly-ja.
Prednji dio skutera je upadljiv s prednjim svjetlom koje koristi dvostruku leæu, a pokazivaèi smjera integrirani su u inovativna LED dnevna svjetla na rubovima prednje oplate.
Klasièni stil zamijenjen je modernijim stilom. Dinamiènost i elegancija spojeni su u sportskiji izgled, a uski rep skutera prati stil nove prednje oplate. Cjelina stražnjeg kraja zaokružena je vrhunskim LED stražnjim svjetlom. Inovativna uporaba boja i materijala novom Beverly-ju daje automobilistièki izgled. Dvobojne oplate s umetcima boje aluminija spajaju se s unutarnjim djelom oplate koji je u boji sjedala. Suvremeni središnji greben skutera u boji aluminija koji se proteže sve do stražnjeg kraja skutera naglašava njegove uske linije i snažni, dinamièni karakter. Detalji upravljaèa, unutarnjeg djela oplate, i centralnog tunela s èepom rezervoara, uklapaju se u prepoznatljiv talijanski dizajn.
Lijep i elegantan, udoban i praktièan, novi Piaggio Beverly je još udobniji od svog slavnog prethodnika.
Prtljažni prostor ispod sjedala može se jednostavno otvoriti pomoæu tipke na upravljaèu ili poluge u prednjem pretincu.
Prostor ispod sjedala u potpunosti je redizajniran te sada nudi 50% više mjesta i najprostraniji je u toj klasi skutera, a može primiti dvije jet kacige s vizirom. Taj prostor je sada osvijetljen, a pruža i praktièni pretinac za dokumente.
Prtljažni prostor dodatno je poveæan praktiènim nosaèem za prtljagu s integriranim rukohvatima za suvozaèa, pretincem u prednjoj oplati i sklopivom kukom za vreæice.
Piaggio Beverly koristi pogonski agregat Quasar 300 s elektronskim ubrizgavanjem goriva.
Rijeè je o jednocilindriènom, èetverotaktnom agregatu s èetiri ventila s elektronskim ubrizgavanjem goriva koji pruža maksimalnu snagu od 22,2 KS pri 7.250 o/min i s okretnim momentom 23 Nm pri samo 5.750 o/min. S takvim podacima dolazi i pozamašna reakcija na okretanje ruèice gasa i živahne performanse što novog Beverly-ja èini idealnim za gradsku vožnju i za udobna putovanja, bez obzira jeste li na njemu sami ili sa suvozačem.
tehnički podaci
Agregat | Piaggio jednocilindrični, četverotaktn |
Zapremnina | 330 cm³ |
Provrt / hod | 78 mm x 69 mm |
Snaga | 32,3 Nm pri 6.250 o/min |
Okretni moment | 32,3 Nm pri 6.250 o/min |
Razvod | 4 ventila, jedna bregasta osovina u glavi (S.O.H.C.) s valjcima na klackalicama |
Napajanje | Elektronsko ubrizgavanje |
Hlađenje | Tekućinom |
Podmazivanje | Suhi karter |
Pokretanje | Električni pokretač |
Mjenjač | CVT variomat |
Spojka | Automatska, centrifugalna, višelamelna, u uljnoj kupelji |
Okvir | Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće |
Prednji ovjes | Hidraulična teleskopska vilica Ø 35, hod kotača 115 mm |
Stražnji ovjes | Dva hidraulična amortizera dvostrukog učinka, prednapregnutost podesiva u 4 položaja, hod kotača 100 mm |
Prednja kočnica | Disk Ø 300 mm, plutajuća čeljust s 3 klipa |
Stražnja kočnica | Disk Ø 240 mm, plutajuća čeljust s 2 klipa |
Kočni sustav | ABS/ASR |
Prednji kotač | Aluminijska legura 16" x 3.00 |
Stražnji kotač | Aluminijska legura 14" x 3.50 |
Prednja guma | Bez zračnice 120/70 – 15” |
Stražnja guma | Bez zračnice 150/70 - 13" |
Dužina / Širina / Međuosovinski razmak | 2.215 mm / 800 mm / 1.560 mm |
Visina sjedala | 795 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 13 l |
Postrošnja | 3,3 l / 100 km |
Homologacija | EURO 3 |