Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Vespa LX 50


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Midnight
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crvena Dragon
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje:  Bijela Montebianco
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Vulcano
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Glamour
cijena iz cjenika
20800,00 kn
Ako želiš mobilnost u najelegantnijem obliku, zapoèni iskustvo sa stilom - vozi Vespu LX. Stil, udobnost i performanse, te naravno, vrijednosti koje oduvijek prate Vespu: elegancija, neovisnost, pouzdanost. Vespa LX 50 je skuter retro linija, ali tehnološka svojstva i sigurnost èine ovaj model posebnim. Uvjeri se s kakvom pažnjom su izraðeni detalji poput stražnjeg kovèega, nove elegantne linije i veæeg kapaciteta, koji se oblikom i bojom savršeno stapa s vozilom, te Vespa kacige u specijalnoj boji Daring Plum,  namijenjene iskljuèivo novoj Vespi LX.

Karakteristike
Vespa LX ima klasičnu i jednostavnu liniju, što je suvremeni pojam elegancije, ali ne zaboravlja praktičnost, sigurnost i brzinu. Prednji kotač od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamče potpunu kontrolu nad vozilom. Kočioni sustav, s prednjom disk kočnicom promjera 200 mm i čeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamči maksimalnu sigurnost vožnje. Čelična karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoću upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.

Dizajn
Eleganciju Vespe je oduvijek određivavala dobro osmišljeni sklad proporcija: prostrana i ravna podnica za maksimalnu udobnost u vožnji, povezuje prednji dio, slijedeći njenu liniju, sa stražnjim krajem koji je nešto niži i geometrijskog oblika. Prednje svjetlo okruglog oblika jasno podsjeća na povijesne modele Vespe.

Značajke
Opremljena najsuvremenijim agregatima (od 50 i 125 cm³, 2-taktnim i 4-taktnim), Vespa LX nudi briljantne performanse i brzinu u svakodnevnoj vožnji gradskim ulicama, ali isto tako i brz, siguran i zabavan prijevoz na srednjim relacijama. Agregati iz programa Vespe LX u potpunosti poštuju propise Euro 2, odnosno Euro 3 o zaštiti okoliša, zahvaljujući također i suvremenom sustavu katalizacije korištenjem sekundarnog zraka - SAS

Vespin model LX, kojeg karakteriziraju jednostavne linije oplata izraðene po uzoru na slavne modele vespe iz 60-ih godina prošlog stoljeæa još je ekskluzivniji u 2009. godini. Elegancija i retro štih kojemu se ne može odoljeti i nakon svih godina vespinog postojanja, na novom modelu LX dodatno su naglašeni.
Tako je osim novog oblika sjedala, izmjene doživilo i stražnje stop svjetlo koje od sada ima kromiran pokrov. Upotreba kroma kao stilskog detalja ovdje ne prestaje, pa je kromirani pokrov dobila i sirena na prednjim oplatama te logotip LX na prednjem blatobranu. Briga o detaljima vidljiva je i po redizajniranim ruèicama na upravljaèu u koje je od sada utisnuto ime vespa.
Prednji kotaè od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamèe potpunu kontrolu nad vozilom. Koèni sustav, s prednjom disk koènicom promjera 200 mm i èeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamèi maksimalnu sigurnost vožnje. Èelièna karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoæu upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.
S paletom kvalitetnih motora, prepoznatljivim izgledom i neupitnim imageom, nova vespa LX lako æe osvojiti sve one koji osim prijevoznog sredstva traže i nešto više – prepoznatljiv stil i eleganciju kakvima zraèi jedino Vespa.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, dvotaktni Hi-PER2 s katalizatorom 
 Zapremnina 49 cm³
 Provrt / hod  40,0/39,3 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
 Hlađenje Zračno 
Podmazivanje Automatski mješač
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
 Mjenjač  Automatski variomat CVT
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir

Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima 

Prednji ovjes

 

Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulički amortizer dvostrukog učinka 

 

Stražni ovjes

 

Spiralna opruga s hidrauličkim amortizerom dvostrukog učinka 

 

Prednja kočnica

Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 110 mm 

Prednja guma
110/70 - 11”
Stražnja guma 120/70 - 10”
 Dužina / Širina  2100 mm / 780 mm
 Međuosovinski razmak:  1.775 mm / 740 mm / 1.2
 Visina sjedala: 775 mm
kapacitet spremnika goriva :  8,5  l
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik