







Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.


Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Vespa PX 150
Vespa u svojoj najoriginalnijoj formi ponovno zauzima mjesto bezvremenske legende.
Spojem povijesti najslavnijeg skutera na svijetu i njegove budućnosti nova Vespa PX vratila se sa svojim klasičnim kubikažama.
Neusporediv stil, klasični mjenjač s četiri stupnja prijenosa i pogonski agregati koji zadovoljavaju nove ekološke standarde čine novu Vespu PX prepoznatljivom i jedinstvenom.
Vespa ostaje vjerna konceptu samonosive karoserije, što ovom skuteru daje klasičnu notu i osigurava vrhunsku čvrstoću i precizno upravljanje. Klasičan je i prednji ovjes s jednim krakom te pogonski agregati od 125 i 150 cm³ s nezamjenjivim ručnim mjenjačem.
Bezvremenski i prepoznatljiv stil Vespe PX ističe se klasičnim okruglim prednjim svjetlom i instrumentnom pločom, novim udobnijim sjedalom, prozirnim lećama pokazivača smjera i detaljima poput ručica upravljača s Vespa logotipom.
2011. godina 34. je godišnjica Vespe PX, dob s kojom se rijetko koje vozilo, a pogotovo dvotočkaš može pohvaliti.
Među sadašnjim modelima Vespe, model PX jedini ima mjenjač s četiri stupnja prijenosa na upravljaču, što je osnovni uvjet za sve entuzijaste, a uz to nudi i prepoznatljiv dizajn koji nadilazi sve modne trendove.
Spojem povijesti najslavnijeg skutera na svijetu i njegove budućnosti nova Vespa PX vratila se sa svojim klasičnim kubikažama.
Neusporediv stil, klasični mjenjač s četiri stupnja prijenosa i pogonski agregati koji zadovoljavaju nove ekološke standarde čine novu Vespu PX prepoznatljivom i jedinstvenom.
Vespa ostaje vjerna konceptu samonosive karoserije, što ovom skuteru daje klasičnu notu i osigurava vrhunsku čvrstoću i precizno upravljanje. Klasičan je i prednji ovjes s jednim krakom te pogonski agregati od 125 i 150 cm³ s nezamjenjivim ručnim mjenjačem.
Bezvremenski i prepoznatljiv stil Vespe PX ističe se klasičnim okruglim prednjim svjetlom i instrumentnom pločom, novim udobnijim sjedalom, prozirnim lećama pokazivača smjera i detaljima poput ručica upravljača s Vespa logotipom.
2011. godina 34. je godišnjica Vespe PX, dob s kojom se rijetko koje vozilo, a pogotovo dvotočkaš može pohvaliti.
Među sadašnjim modelima Vespe, model PX jedini ima mjenjač s četiri stupnja prijenosa na upravljaču, što je osnovni uvjet za sve entuzijaste, a uz to nudi i prepoznatljiv dizajn koji nadilazi sve modne trendove.
tehnički podaci
Agregat |
Jednocilindrični, dvotaktni |
Zapremnina | 150 cm³ |
Provrt / hod | 52,5 mm / 57 mm |
Snaga | 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS |
Zakretni moment | 9,6 pri 7.250 o/min |
Razvod : | Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila |
Napajanje | Rasplinjač |
Paljenje | Električno |
Hlađenje | Prisilno zrakom |
Podmazivanje | Automatska miješalica |
Pokretanje |
Električno i nožnim pokretačem |
Mjenjač | Ručni, 4 stupnja prijenosa |
Spojka | Automatska centrifugalna |
Okvir | Čelični lim |
Prednji ovjes |
Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka |
Stražni ovjes |
Kućište agregata u funkciji stražnje vilice, amortizer dvostrukog učinka |
Prednja kočnica |
Čelični disk Ø 200 mm |
Stražnja kočnica |
Bubanj Ø 150 mm |
Prednja guma |
3,50" - 10" |
Stražnja guma | 3,50" - 10" |
Dužina / Širina / Međuosovinski razmak: | 1.810 mm / 740 mm / 1.260 mm |
Visina sjedala: | 810 mm |
Kapacitet spremnika goriva : | 8 l |
Homologacija: | EURO 3 |