Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Vespa PX 150


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crvena Dragon
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Lucido
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Montebianco
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Mediterraneo
cijena iz cjenika
25207,00 kn
Vespa u svojoj najoriginalnijoj formi ponovno zauzima mjesto bezvremenske legende.
Spojem povijesti najslavnijeg skutera na svijetu i njegove budućnosti nova Vespa PX vratila se sa svojim klasičnim kubikažama.
Neusporediv stil, klasični mjenjač s četiri stupnja prijenosa i pogonski agregati koji zadovoljavaju nove ekološke standarde čine novu Vespu PX prepoznatljivom i jedinstvenom.

Vespa ostaje vjerna konceptu samonosive karoserije, što ovom skuteru daje klasičnu notu i osigurava vrhunsku čvrstoću i precizno upravljanje. Klasičan je  i prednji ovjes s jednim krakom te pogonski agregati od 125 i 150 cm³ s nezamjenjivim ručnim mjenjačem.

Bezvremenski i prepoznatljiv stil Vespe PX ističe se klasičnim okruglim prednjim svjetlom i instrumentnom pločom, novim udobnijim sjedalom, prozirnim lećama pokazivača smjera i detaljima poput ručica upravljača s Vespa logotipom.

2011. godina 34. je godišnjica Vespe PX, dob s kojom se rijetko koje vozilo, a pogotovo dvotočkaš može pohvaliti.
Među sadašnjim modelima Vespe, model PX jedini ima mjenjač s četiri stupnja prijenosa na upravljaču, što je osnovni uvjet za sve entuzijaste, a uz to nudi i prepoznatljiv dizajn koji nadilazi sve modne trendove.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, dvotaktni
 Zapremnina 150 cm³
 Provrt / hod  52,5 mm / 57 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
Hlađenje Prisilno zrakom
Podmazivanje Automatska miješalica
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
Mjenjač  Ručni, 4 stupnja prijenosa
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir Čelični lim
Prednji ovjes

Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka

Stražni ovjes

 Kućište agregata u funkciji stražnje vilice, amortizer dvostrukog učinka

Prednja kočnica

Čelični disk Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 150 mm

Prednja guma
3,50" - 10"
Stražnja guma 3,50" - 10"
 Dužina / Širina / Međuosovinski razmak:  1.810 mm / 740 mm / 1.260 mm
 Visina sjedala:  810 mm
Kapacitet spremnika goriva :  8 l
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik