Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Vespa PX 150


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crvena Dragon
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Lucido
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Montebianco
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Mediterraneo
cijena iz cjenika
25207,00 kn
Vespa u svojoj najoriginalnijoj formi ponovno zauzima mjesto bezvremenske legende.
Spojem povijesti najslavnijeg skutera na svijetu i njegove budućnosti nova Vespa PX vratila se sa svojim klasičnim kubikažama.
Neusporediv stil, klasični mjenjač s četiri stupnja prijenosa i pogonski agregati koji zadovoljavaju nove ekološke standarde čine novu Vespu PX prepoznatljivom i jedinstvenom.

Vespa ostaje vjerna konceptu samonosive karoserije, što ovom skuteru daje klasičnu notu i osigurava vrhunsku čvrstoću i precizno upravljanje. Klasičan je  i prednji ovjes s jednim krakom te pogonski agregati od 125 i 150 cm³ s nezamjenjivim ručnim mjenjačem.

Bezvremenski i prepoznatljiv stil Vespe PX ističe se klasičnim okruglim prednjim svjetlom i instrumentnom pločom, novim udobnijim sjedalom, prozirnim lećama pokazivača smjera i detaljima poput ručica upravljača s Vespa logotipom.

2011. godina 34. je godišnjica Vespe PX, dob s kojom se rijetko koje vozilo, a pogotovo dvotočkaš može pohvaliti.
Među sadašnjim modelima Vespe, model PX jedini ima mjenjač s četiri stupnja prijenosa na upravljaču, što je osnovni uvjet za sve entuzijaste, a uz to nudi i prepoznatljiv dizajn koji nadilazi sve modne trendove.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, dvotaktni
 Zapremnina 150 cm³
 Provrt / hod  52,5 mm / 57 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
Hlađenje Prisilno zrakom
Podmazivanje Automatska miješalica
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
Mjenjač  Ručni, 4 stupnja prijenosa
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir Čelični lim
Prednji ovjes

Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka

Stražni ovjes

 Kućište agregata u funkciji stražnje vilice, amortizer dvostrukog učinka

Prednja kočnica

Čelični disk Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 150 mm

Prednja guma
3,50" - 10"
Stražnja guma 3,50" - 10"
 Dužina / Širina / Međuosovinski razmak:  1.810 mm / 740 mm / 1.260 mm
 Visina sjedala:  810 mm
Kapacitet spremnika goriva :  8 l
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik