Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Vespa LXV 125 ie


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Zlatno-zelena
cijena iz cjenika
34926,00 kn
LXV: Zadovoljstvo za onoga koji gleda, užitak za onoga koji vozi.
Nastala na temeljima modela Vespe LX iz 2005,  LXV je koncipirana kao priznanje generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode


Značajke
Vespa LXV nosi tehnološko naslijeđe serije LX: prednji kotač od 11h, prednju disk kočnicu, agregat zapremnine 49 cm³, osiguravajući lako snalaženje u svakoj situaciji vožnje gradskim prometnicama.

Karakteristike
LXV: Nastala na temeljima Vespe LX, LXV je koncipirana kao posveta generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode. 

Dizajn
Svjetlo u stilu skutera iz 60-ih godina, kojima je inspirirana Vespa LXV izlaže upravljač pogledima. Analogni instumenti objedinjeni su unutar kromiranog okvira, dok grafika evocira stil Vespe iz 60-tih godina. Upravljač se sastoji od kromirane cijevi koja se nastavlja na ručice presvučene finom lakiranom kožom kojom je obloženo i sjedalo podijeljeno na dio za vozača i suvozača.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, četverotaktni LEADER s katalizatorom 
 Zapremnina 124 cm³
 Provrt / hod  57,0 / 48,6 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
 Hlađenje Zračno 
Podmazivanje Visokotlačna pumpa pogonjena lancem
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
 Mjenjač  Automatski variomat CVT
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima
Prednji ovjes

Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka

Stražni ovjes

Spiralna opruga s prednabojem podesivim u 4 položaja s hidrauličnim amortizerom dvostrukog učinka

Prednja kočnica

Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 110 mm

Prednja guma
110/70 - 11”
Stražnja guma 120/70 - 10”
 Dužina / Širina  2100 mm / 780 mm
 Međuosovinski razmak:  1.800 mm / 740 mm / 1.280 mm
 Visina sjedala:   785mm
kapacitet spremnika goriva :  8,5 
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik