Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

LX 50 4t 4v


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Glamour
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Midnight
cijena iz cjenika
22470,00 kn
Vespa LX suvremen je i tehnološki nasljednik jedinstvene povijesti! Ovaj skuter svojim se umjetni?kim i neponovljivim stilom te elegancijom isti?e u gradskom okruženju. Vespa LX 50 4T 4V donosi tehnološki napredan pogonski agregat s ?etiri ventila koji pruža izvrsne performanse usporedive s dvotaktnim agregatima, uz izrazito nisku potrošnju goriva i niskom razinom ispuštanja štetnih plinova.

Karakteristike
Vespa LX ima klasičnu i jednostavnu liniju, što je suvremeni pojam elegancije, ali ne zaboravlja praktičnost, sigurnost i brzinu. Prednji kotač od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamče potpunu kontrolu nad vozilom. Kočioni sustav, s prednjom disk kočnicom promjera 200 mm i čeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamči maksimalnu sigurnost vožnje. Čelična karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoću upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.

Dizajn
Eleganciju Vespe je oduvijek određivavala dobro osmišljeni sklad proporcija: prostrana i ravna podnica za maksimalnu udobnost u vožnji, povezuje prednji dio, slijedeći njenu liniju, sa stražnjim krajem koji je nešto niži i geometrijskog oblika. Prednje svjetlo okruglog oblika jasno podsjeća na povijesne modele Vespe.

Značajke
Opremljena najsuvremenijim agregatima (od 50 i 125 cm³, 2-taktnim i 4-taktnim), Vespa LX nudi briljantne performanse i brzinu u svakodnevnoj vožnji gradskim ulicama, ali isto tako i brz, siguran i zabavan prijevoz na srednjim relacijama. Agregati iz programa Vespe LX u potpunosti poštuju propise Euro 2, odnosno Euro 3 o zaštiti okoliša, zahvaljujući također i suvremenom sustavu katalizacije korištenjem sekundarnog zraka - SAS

Vespin model LX, kojeg karakteriziraju jednostavne linije oplata izraðene po uzoru na slavne modele vespe iz 60-ih godina prošlog stoljeæa još je ekskluzivniji u 2009. godini. Elegancija i retro štih kojemu se ne može odoljeti i nakon svih godina vespinog postojanja, na novom modelu LX dodatno su naglašeni.
Tako je osim novog oblika sjedala, izmjene doživilo i stražnje stop svjetlo koje od sada ima kromiran pokrov. Upotreba kroma kao stilskog detalja ovdje ne prestaje, pa je kromirani pokrov dobila i sirena na prednjim oplatama te logotip LX na prednjem blatobranu. Briga o detaljima vidljiva je i po  redizajniranim ruèicama na upravljaèu u koje je od sada utisnuto ime vespa.
Prednji kotaè od 11" i položaj u vožnji, koji se smatra jednim od najudobnijih, jamèe potpunu kontrolu nad vozilom. Koèni sustav, s prednjom disk koènicom promjera 200 mm i èeljusti s dva suprotstavljena klipa, jamèi maksimalnu sigurnost vožnje. Èelièna karoserija, u kombinaciji s performansama motora, osigurava jedinstvenu lakoæu upravljanja i stavlja novu Vespu LX u kategoriju za sebe.
S paletom kvalitetnih motora, prepoznatljivim izgledom i neupitnim imageom, nova vespa LX lako æe osvojiti sve one koji osim prijevoznog sredstva traže i nešto više – prepoznatljiv stil i eleganciju kakvima zraèi jedino Vespa.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, dvotaktni Hi-PER2 s katalizatorom 
 Zapremnina 49 cm³
 Provrt / hod  40,0/39,3 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
 Hlađenje Zračno 
Podmazivanje Automatski mješač
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
Mjenjač  Automatski variomat CVT
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir

Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima

Prednji ovjes

 Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulički amortizer dvostrukog učinka 

Stražni ovjes

 Spiralna opruga s hidrauličkim amortizerom dvostrukog učinka 

Prednja kočnica

Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 110 mm 

Prednja guma
110/70 - 11”
Stražnja guma 120/70 - 10”
 Dužina / Širina  2100 mm / 780 mm
 Međuosovinski razmak:  1.775 mm / 740 mm / 1.2
 Visina sjedala: 775 mm
kapacitet spremnika goriva :  8,5  l
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik