Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

BEVERLY 300ie


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Midnight
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Perla
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Cosmo
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Brončana Perseo
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Smeđa Mercurio
cijena iz cjenika
0,00 kn
Nakon gotovo jednog desetljeæa uspjeha na tržištu, Piaggio Beverly dolazi s potpuno novim stilom i tehnologijom. Novi model ponosi se jedinstvenim izgledom, sigurnošæu i performansama koje nudi, a njegove vrline dostojne su ugleda skutera koji je dominirao tržištem u prvom desetljeæu 21. stoljeæa.
Elegantne sofisticirane linije novog Piaggia Beverly proizlaze iz pažljivo doraðenih elemenata dosadašnjeg dizajna koji su evoluirali u potpuno novi dizajn koji æe i dalje podsjeæati na dosadašnji uspjeh Beverly-ja.
Prednji dio skutera je upadljiv s prednjim svjetlom koje koristi dvostruku leæu, a pokazivaèi smjera integrirani su u inovativna LED dnevna svjetla na rubovima prednje oplate.
Klasièni stil zamijenjen je modernijim stilom. Dinamiènost i elegancija spojeni su u sportskiji izgled, a uski rep skutera  prati stil nove prednje oplate. Cjelina stražnjeg kraja zaokružena je vrhunskim LED stražnjim svjetlom. Inovativna uporaba boja i materijala novom Beverly-ju daje automobilistièki izgled. Dvobojne oplate s umetcima boje aluminija spajaju se s unutarnjim djelom oplate koji je u boji sjedala. Suvremeni središnji greben skutera u boji aluminija koji se proteže sve do stražnjeg kraja skutera naglašava njegove uske linije i snažni, dinamièni karakter. Detalji upravljaèa, unutarnjeg djela oplate, i centralnog tunela s èepom rezervoara, uklapaju se u prepoznatljiv talijanski dizajn.
Lijep i elegantan, udoban i praktièan, novi Piaggio Beverly je još udobniji od svog slavnog prethodnika.
Prtljažni prostor ispod sjedala može se jednostavno otvoriti pomoæu tipke na upravljaèu ili poluge u prednjem pretincu.
Prostor ispod sjedala u potpunosti je redizajniran te sada nudi 50% više mjesta i najprostraniji je u toj klasi skutera, a može primiti dvije jet kacige s vizirom. Taj prostor je sada osvijetljen, a pruža i praktièni pretinac za dokumente.
Prtljažni prostor dodatno je poveæan praktiènim nosaèem za prtljagu s integriranim rukohvatima za suvozaèa, pretincem u prednjoj oplati i sklopivom kukom za vreæice.
Piaggio Beverly koristi pogonski agregat Quasar 300 s elektronskim ubrizgavanjem goriva.
Rijeè je o jednocilindriènom, èetverotaktnom agregatu s èetiri ventila s elektronskim ubrizgavanjem goriva koji pruža maksimalnu snagu od 22,2 KS pri 7.250 o/min i s okretnim momentom 23 Nm pri samo 5.750 o/min. S takvim podacima dolazi i pozamašna reakcija na okretanje ruèice gasa i živahne performanse što novog Beverly-ja èini idealnim za gradsku vožnju i za udobna putovanja, bez obzira jeste li na njemu sami ili sa suvozačem.

tehnički podaci

 Agregat  Piaggio jednocilindrični, četverotaktn
 Zapremnina  330 cm³
 Provrt / hod  78 mm x 69 mm
 Snaga  32,3 Nm pri 6.250 o/min
 Okretni moment 32,3 Nm pri 6.250 o/min
 Razvod  4 ventila, jedna bregasta osovina u glavi (S.O.H.C.) s
valjcima na klackalicama
 Napajanje Elektronsko ubrizgavanje
 Hlađenje  Tekućinom
 Podmazivanje  Suhi karter
 Pokretanje  Električni pokretač
 Mjenjač  CVT variomat
 Spojka  Automatska, centrifugalna, višelamelna, u uljnoj kupelji
 Okvir  Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
 Prednji ovjes  Hidraulična teleskopska vilica Ø 35, hod kotača 115 mm
 Stražnji ovjes  Dva hidraulična amortizera dvostrukog učinka,
prednapregnutost podesiva u 4 položaja, hod kotača
100 mm
 Prednja kočnica  Disk Ø 300 mm, plutajuća čeljust s 3 klipa
 Stražnja kočnica  Disk Ø 240 mm, plutajuća čeljust s 2 klipa
 Kočni sustav  ABS/ASR
 Prednji kotač  Aluminijska legura 16" x 3.00
 Stražnji kotač  Aluminijska legura 14" x 3.50
 Prednja guma  Bez zračnice 120/70 – 15”
 Stražnja guma  Bez zračnice 150/70 - 13"
 Dužina / Širina / Međuosovinski razmak  2.215 mm / 800 mm / 1.560 mm
 Visina sjedala  795 mm
 Kapacitet spremnika goriva  13 l
 Postrošnja  3,3 l / 100 km
 Homologacija  EURO 3


Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik