Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

BEVERLY 300ie


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Plava Midnight
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Perla
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Cosmo
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Brončana Perseo
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Smeđa Mercurio
cijena iz cjenika
0,00 kn
Nakon gotovo jednog desetljeæa uspjeha na tržištu, Piaggio Beverly dolazi s potpuno novim stilom i tehnologijom. Novi model ponosi se jedinstvenim izgledom, sigurnošæu i performansama koje nudi, a njegove vrline dostojne su ugleda skutera koji je dominirao tržištem u prvom desetljeæu 21. stoljeæa.
Elegantne sofisticirane linije novog Piaggia Beverly proizlaze iz pažljivo doraðenih elemenata dosadašnjeg dizajna koji su evoluirali u potpuno novi dizajn koji æe i dalje podsjeæati na dosadašnji uspjeh Beverly-ja.
Prednji dio skutera je upadljiv s prednjim svjetlom koje koristi dvostruku leæu, a pokazivaèi smjera integrirani su u inovativna LED dnevna svjetla na rubovima prednje oplate.
Klasièni stil zamijenjen je modernijim stilom. Dinamiènost i elegancija spojeni su u sportskiji izgled, a uski rep skutera  prati stil nove prednje oplate. Cjelina stražnjeg kraja zaokružena je vrhunskim LED stražnjim svjetlom. Inovativna uporaba boja i materijala novom Beverly-ju daje automobilistièki izgled. Dvobojne oplate s umetcima boje aluminija spajaju se s unutarnjim djelom oplate koji je u boji sjedala. Suvremeni središnji greben skutera u boji aluminija koji se proteže sve do stražnjeg kraja skutera naglašava njegove uske linije i snažni, dinamièni karakter. Detalji upravljaèa, unutarnjeg djela oplate, i centralnog tunela s èepom rezervoara, uklapaju se u prepoznatljiv talijanski dizajn.
Lijep i elegantan, udoban i praktièan, novi Piaggio Beverly je još udobniji od svog slavnog prethodnika.
Prtljažni prostor ispod sjedala može se jednostavno otvoriti pomoæu tipke na upravljaèu ili poluge u prednjem pretincu.
Prostor ispod sjedala u potpunosti je redizajniran te sada nudi 50% više mjesta i najprostraniji je u toj klasi skutera, a može primiti dvije jet kacige s vizirom. Taj prostor je sada osvijetljen, a pruža i praktièni pretinac za dokumente.
Prtljažni prostor dodatno je poveæan praktiènim nosaèem za prtljagu s integriranim rukohvatima za suvozaèa, pretincem u prednjoj oplati i sklopivom kukom za vreæice.
Piaggio Beverly koristi pogonski agregat Quasar 300 s elektronskim ubrizgavanjem goriva.
Rijeè je o jednocilindriènom, èetverotaktnom agregatu s èetiri ventila s elektronskim ubrizgavanjem goriva koji pruža maksimalnu snagu od 22,2 KS pri 7.250 o/min i s okretnim momentom 23 Nm pri samo 5.750 o/min. S takvim podacima dolazi i pozamašna reakcija na okretanje ruèice gasa i živahne performanse što novog Beverly-ja èini idealnim za gradsku vožnju i za udobna putovanja, bez obzira jeste li na njemu sami ili sa suvozačem.

tehnički podaci

 Agregat  Piaggio jednocilindrični, četverotaktn
 Zapremnina  330 cm³
 Provrt / hod  78 mm x 69 mm
 Snaga  32,3 Nm pri 6.250 o/min
 Okretni moment 32,3 Nm pri 6.250 o/min
 Razvod  4 ventila, jedna bregasta osovina u glavi (S.O.H.C.) s
valjcima na klackalicama
 Napajanje Elektronsko ubrizgavanje
 Hlađenje  Tekućinom
 Podmazivanje  Suhi karter
 Pokretanje  Električni pokretač
 Mjenjač  CVT variomat
 Spojka  Automatska, centrifugalna, višelamelna, u uljnoj kupelji
 Okvir  Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
 Prednji ovjes  Hidraulična teleskopska vilica Ø 35, hod kotača 115 mm
 Stražnji ovjes  Dva hidraulična amortizera dvostrukog učinka,
prednapregnutost podesiva u 4 položaja, hod kotača
100 mm
 Prednja kočnica  Disk Ø 300 mm, plutajuća čeljust s 3 klipa
 Stražnja kočnica  Disk Ø 240 mm, plutajuća čeljust s 2 klipa
 Kočni sustav  ABS/ASR
 Prednji kotač  Aluminijska legura 16" x 3.00
 Stražnji kotač  Aluminijska legura 14" x 3.50
 Prednja guma  Bez zračnice 120/70 – 15”
 Stražnja guma  Bez zračnice 150/70 - 13"
 Dužina / Širina / Međuosovinski razmak  2.215 mm / 800 mm / 1.560 mm
 Visina sjedala  795 mm
 Kapacitet spremnika goriva  13 l
 Postrošnja  3,3 l / 100 km
 Homologacija  EURO 3


Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik