







Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.


Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
GP 800
Vozilo poput GILERA GP 800 još nikad nije viđeno: ipak njen tipično
talijanski izgled i njen sportski karakter prepoznaju se na prvi pogled.
Karoserija otkriva čarobnu igru konkavnih i konveksnih ploha, savršenu
sportsku eleganciju i aerodinamičnu udobnost. Srce GILERE GP 800 je njen
dvocilindrični pogon V 90° od 839 cm³, s 4 ventila po cilindru i
dvostrukim paljenjem: apsolutno najsnažnijim u kategoriji, stvorenim da
dominira cestom, sa zakretnim momentom i ravnomjernim dodavanjem gasa
bez presedana. Automatski mjenjač s efektom kočenja motorom upotpunjuje
opremu koja jamči fantastičnu lakoću upravljanja, kako u gradu tako i na
dužim relacijama izvan grada. Od prometnih gužva, brdskih serpentina,
pa do beskrajnih autoputeva, zadovoljstvo u vožnji može se usporediti
samo s otkrivanjem novih horizonata. Svako ubrzanja je glatko otpuštanje
adrenalina koji teče venama, svaka okuka je vrhunac preciznosti u
putanji vožnje. Čak i nepredviđeno kočenje postaje prilika za
isprobavanje stabilnosti i sigurnosti bez presedana. Sami ili u društvu,
u svakodnevnom kretanju od kuće do posla ili u slobodno vrijeme,
vikendima ili za duga putovanja: ništa ne može pružiti takve emocije kao
GILERA GP 800.
tehnički podaci
Agregat |
Dvocilindrični četverotaktni V 90° |
Zapremnina | 839 cm³ |
Provrt / hod | 88 mm / 69 mm |
Snaga | 75 KS pri 7.250 o/min |
Zakretni moment | 76,4 Nm pri 5.750 o/min |
Razvod : | Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila |
Napajanje | Elektronsko ubrizgavanje |
Hlađenje | Tekućinom |
Podmazivanje | Uljna pumpa |
Pokretanje |
Električno |
Mjenjač | Automatski variomat CVT |
Spojka | Automatska centrifugalna |
Okvir | Dvostruki od visokootpornih čeličnih cijevi |
Prednji ovjes | Aluminijska, teleskopska, hidraulična vilica s držačima Ø 41mm |
Stražni ovjes |
Vilica učvršćena na jednostruki hidraulični amortizer i postavljena vodoravno bočno s prednabojem opruge podesivim
u 7 položaja |
Prednja kočnica |
Dva polu-plutajuća čelična diska Ø 300 mm s dvostrukim plutajućim Brembo kliještima s dva klipa, metalno opleteno
kočiono crijevo |
Stražnja kočnica |
Disk od nehrđajućeg čelika Ø 280 mm s plutajućim kliještima s dva nasuprotna klipa |
Prednja guma |
120/70-16” |
Stražnja guma | 160/60-15” |
Dužina / Širina | 2.237 mm / 790 mm |
Međuosovinski razmak: | 1.593 mm |
Visina sjedala: | 780 mm |
kapacitet spremnika goriva : | 18,5 l (uključuje 3 l rezerve) |
Homologacija: | EURO 3 |