GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Scarabeo Street


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Cult Bijela
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crvena Mood
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Roza Jam
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Competition Crna
cijena iz cjenika
0,00 kn
Model Scarabeo nastao je 1993. kao vozilo predodređeno da ostavi značajan trag na svjetskoj sceni skutera s velikim kotačima. Tehnološki napredan skuter odlikuje bezvremenska elegancija sa šasijom koja nudi najbolju moguću sigurnost. Rezultatirao je odjekujućim uspjehom koji se nastavio sve do danas zahvaljujući iznimnoj sposobnosti ovog skutera da se prilagodi novim trendovima i formama, a da istovremeno i dalje ostane referentni skuter u svom segmentu.

Scarabeo Street je početni model u velikoj Scarabeo obitelj koji je ujedno i najmlađi sa svojim minimalističkim, čistim dizajnom i dvotaktnim pogonskim agregatom. On je ujedno i najdostupniji Scarabeo, usprkos njegovim konkurentnim razinama standardne opreme.

Dizajn
Dizajn modela Scarabeo Street je klasičan stil koji ne stari i koji je dokazao da je imun na prolazak vremena. Tijekom godina, uz samo nekoliko vještih promjena ovaj model je zadržao svježinu dizajna, a savršenstvo nije potrebno obnavljati. Scarabeo 50 Street ponovo je predstavljen 2010. s nekoliko detalja koji njegov stil čine još unikatnijim. Dorađena grafika na instrumentnoj ploči i rešetka na prednjoj oplati koja nosi revidiran i ukrašen logo koji je postao prepoznatljiv element modela iz 2010. Scarabeo 50 Street sada uvodi dvostruka zrcala i prikladan vjetrobran. S promjenama u izgledu Scarabeo Street ostaje nerazdvojiva veza s prvim Scarabeom, dok istovremeno postaje još ljepši i elegantniji. Nepogrešivo i trenutno prepoznatljiv Scarabeo Street naglašava potpuno moderne karakteristike i ujedno zadržava unikatne osobine koje su ga učinile najpoznatijim i najimitiranijim skuterom s velikim kotačima.

Šasija
Početni model s luksuznim detaljima: za Scarabeo vrijedi samo najbolje u smislu materijala i tehnologije ugrađene u šasiju. Sa svojim cjevastim visokootpornim ojačanim okvirom, čak i početni Scarabeo Street model nudi okretnost i stabilnost vodeću u svojoj klasi. Okvir je kombiniran s komponentama ovjesa superiorne kvalitete za suprotstavljanje i s najvećim gradskim gužvama. S prednje strane nalazi se teleskopska hidraulička vilica promjera 28 mm s izvanrednim hodom kotača od 78 mm, dok stražnji ovjes ima otporne hidrauličke amortizere s hodom kotača od 74 mm. Vrlo lagani kotači nude minimalni inercijski otpor kod promjene smjera radi poboljšanog manevriranja i užitka u vožnji. Kočni sustav omogućava apsolutnu sigurnost u svim uvjetima. Prednji kočni disk od 220 mm koristi plivajuća kliješta, dok stražnja bubanj kočnica ima veliki promjer od 140 mm za preciznost i prilagođenost kočenja u svim situacijama.

Pogonski agregat
Motor Scarabeo Street pogoni dvotaktni agregat najnovije generacije, prisilno hlađen zrakom i s katalizatorom što ga čini jednostavnim i čistim. Blistave performanse, ograničena potrošnja goriva i iznimno niske emisije razlozi su zbog kojih je Scarabeo 50 Street savršeno oružje protiv gradske gužve.

tehnički podaci


Agregat:
 Dvotaktni, jedan cilindar, katalizator.
 Provrt X hod :  40 x 39,3 mm
 Gorivo  Bezolovni benzin
 Zapremnina :  49 cm³
 Najveća snaga na radilici :  14.2 kW (19,3 KS) pri 8.500 o/min
 Najveći okretni moment na radilici :  17,2 Nm pri 6.500 o/min
 Gorivni sustav :  Elektronsko ubrizgavanje
 Paljenje  Elektronsko CDI paljenje s automatskim ubrzanjem
 Podmazivanje :  Odvojeno miješanje smjese goriva i ulja pumpom
 Mjenjačka kutija :  "Twist-and-go" CVT sa serverom zakretnog momenta
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka
Primarni prijenos
 Klinasti remen
 Završni prijenos
 Zupčanici u uljnoj kupki
 Okvir :  Visokootporna čelična cijev s jednom podlogom.
 Prednji ovjes :  Hidraulička teleskopska vilica, štapovi promjera 28 mm. Hod kotača 78 mm.
 Stražnji ovjes :  Hidraulički monoamortizer. Hod kotača 74 mm.
 Kočnice : Sprijeda: disk od nehrđajućeg čelika promjera 220 mm s plivajućim kliještima. Straga: bubanj promjera 140 mm.
 Kotači :  Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50
 Gume :  Prednja: 80/80-16", Stražnja: 90/80-16"
 Dimenzije :  Maks. duljina: 1,875 mm Maks. širina: 705 mm Međuosovinski razmak: 1,245 mm Visina sjedala: 775 mm
 Suha težina :  140kg
 Zapremnina spremnika goriva :  7,5 litara
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik