GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Scarabeo 500


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crowd Srebrna
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Couture Plava
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Competition Black
cijena iz cjenika
0,00 kn
Aprilia je bila prvi svjetski proizvođač koji je vjerovao u povratak "laganih motocikala” pa je s jednostavnošću stvorio automatik s dva kotača, udoban i zabavan za vožnju. Ova filozofija postala je dio obitelji Scarabeo, sa skuterima koji su tijekom godina postali prava i stilska ikona s klasičnim ali i modernim karakterom. I tako je rođen Scarabeo 500 i.e.

PRAKTIČAN DIZAJN
Jedinstveni SCARABEO 500 i.e ističe se iz grupe. Savršena kombinacija klasičnih linija i modernih detalja koji su od početka predodređeni za postavljanje novih trendova. Izvanredna ergonomija i mnoga inteligentna tehnička rješenja olakšavaju sjedenje u sjedalu, kao što su to podesivi vjetrobran i nevjerojatna nosivost, te najveći prostor ispod sjedala koji se može naći kod skutera s velikim kotačima.

PERFORMANSE I SIGURNOST
Također, Scarabeo 500 i.e. nudi i performanse koje zadovoljavaju potrebe korisnika koji žele automatski i lagan motocikl, sposoban podnijeti srednje duga i duga putovanja. Odazivan, lagan i brz, sa superiornom razinom udobnosti dostojnom motocikla. Jednostavnost i učinkovitost su dva najsnažnija faktora modela Scarabeo 500 i.e. Zbog svoje kompaktne veličine savršen je za suprotstavljanje gradskom prometu i tijesnim parkirnim mjestima, dok njegov živahan agregat čini pretjecanje munjevitim. Sve što je potrebno je lagani okret ručice kako bi gradski promet ostavili iza sebe. Scarabeo 500 i.e. je najlakše vozilo u svojoj kategoriji, vrlina koja, kombinirana s izvrsnim performansama agregata garantira rekord u omjeru snage i težine koji se pretvara u udobnu, jednostavnu i intuitivnu vožnju. Veći sustav kočnica s kombiniranim djelovanjem prednjeg/stražnjeg kočenja, te sa širokim gumama rezultat su dizajnerskih namjera za stvaranjem vozila koje će samo po sebi biti sigurno, što je jedan od faktora zbog kojih je Scarabeo 500 i.e. puno više od samog skutera.

PREDSTAVNIK SKUTERA S VELIKIM KOTAČIMA
Udobnost vozača i suvozača uvijek su prioritet Aprilijinih dizajnera. Nevjerojatna količina pažnje posvećena definiranju ergonomije i opreme za Scarabeo 500 i.e. kako bi vožnja bila što opuštenija. Mnoštvo prostora za vozača i suvozača znači da čak i na duljim putovanjima uživaju u potpunoj udobnosti. Visina sjedala je samo 775 mm od tla, dok je podnica u stražnjem dijelu sužena kako ne bi ometala spoštanje nogu. To znači da vozači svih visina mogu dotaknuti tlo.
Prema Aprilijinoj tradiciji pažnja posvećena detaljima nije ništa manje opsesivna, a Scarabeo 500 i.e. je nepobjediv u smislu omjera kvalitete i cijene.

POGONSKI AGREGAT
Scarabeo 500 i.e. je vozilo koje se kreće u harmoniji s okolinom. To se ne odnosi samo na stil, već obuhvaća i cijeli projekt koji demonstrira ogromnu pažnju posvećenu okolišu i usvajanju motora prema normi Euro 3 s jako niskom potrošnjom.
Živahni četverotaktni agregat s 1 cilindrom predstavlja posljednje dostignuće u agregatima skutera, te je izvanredno učinkovit. Karakterizira ga razvod s četiri ventila, učinkovito hlađenje tekućinom i automatski prijenos posljednje generacije. Sustav goriva koristi napredni elektronski sustav ubrizgavanja koji ne samo da znatno smanjuje potrošnju već optimizira upravljanje snage pa vožnja postaje pravi užitak. Dinamično kontrabalastno vratilo smanjuje vibracije za bolju udobnost. S maksimalnom snagom od 29 kW (39 KS) pri 7.500 o/min. i 44 Nm zakretnog momenta pri 5.250 o/min. Scarabeo 500 i.e. nudi vrhunske performanse koje se u potpunosti mogu usporediti s agregatima s više cilindara. Iznimno mala težina Scarabeu 500 i.e. omogućava najbolji omjer snage i težine (6.5 kg/kW) u usporedbi s bilo kojim skuterom na tržištu.
Posebno niska potrošnja agregata s jednim cilindrom zajedno s ogromnom zapreminom spremnika goriva (13.5 litara) Scarabeu 500 i.e. omogućava doseg dostatan za bilo koje putovanje.

ŠASIJA
Kao i sva Aprilijina vozila i stvaranje šasije na Scarabeu zahtjeva veliku količinu znanja prikupljenog iskustvom i utrkama.
Kod dizajniranja modela Scarabeo 500 i.e. cilj Aprilijinih inženjera bilo je usklađivanje maksimalne udobnosti i maksimalnog užitka u vožnji. Rezultat je skuter s distribucijom težine koja je gotovo ista kao i ona na motociklu. To je omogućilo postizanje upravljačkih i voznih kvaliteta uz zadržavanje već poznate stabilnosti pri velikim brzinama, što je karakteristika svih Aprilijinih proizvoda. Vožnja na Scarabeu 500 i.e. je pravi užitak, ne samo zbog neusporedivog dizajna već i zbog uključivanja voznog karaktera tipičnog za Aprilijine proizvode. Time je Scarabeo 500 i.e. postao izvanredno dinamično vozilo sa zahvalnom vožnjom čak i u svakodnevnom kretanju.
Okvir s dvostrukom koljevkom sačinjen je od visokootpornih čeličnih cijevi i dizajniran na način da osigura izvrsnu torzijsku čvrstoću i izvanrednu snagu. Čvrst, učinkovit okvir omogućava stvarnu stabilnost Scarabea 500 i.e. pri velikim brzinama.
Teleskopska prednja vilica promjera 35 mm osigurava fantastičnu preciznost upravljanja, a sa izdašnim hodom kotača ima izvrstan kapacitet za upijanje svih neravnina. Jedinica prijenosa motora također djeluje kao stražnja vilica te je povezana na dva amortizera s dvojnim djelovanjem. Postoji mogućnost prilagodbe tvrdoće opruge na četiri različite pozicije, za optimalno amortiziranje kod svih opterećenja i uvjeta na cesti.
Udobnost i vozne karakteristike postignute su uvođenjem kotača velikog promjera (16" sprijeda i 14" straga) sa gumama bez zračnica koje podsjećaju na motociklističke gume (110/70 sprijeda i 150/70 straga) za garanciju savršenog držanja ceste. Velika dimenzija guma također poboljšava krajnju sigurnost prilikom kočenja. Uporabom integrlanog sustava kočenja vozač na raspolaganju uvijek ima snažno, sigurno i jednostavno kočenje u svim uvjetima. Scarabeo 500 i.e. ima diskove velikog promjera: dva prednja diska od 260 mm s plivajućim kliještima uz podršku stražnjeg diska s promjerom od 240 mm.

NOSIVOST I OPREMA
Usprkos kompaktnoj veličini, niskom sjedalu i velikim kotačima Scarabeo 500 i.e. ima prostor ispod sjedala vrijedan "grand touring" skutera koji može primiti flip-up kacigu i druge male predmete, pa čak i torbu formata A3, budući da niti jedan dio prostora nije uži od 15 cm. Iza prednje oplate nalazi se i mali pretinac za sitnice. Analogno-digitalna upravljačka ploča s bijelom pozadinom i klasična grafika vozaču dostavljaju sve potrebne podatke, dok istovremeno mali ekran uključuje i mjerni uređaj za razinu goriva. Sjedalo se također može otvoriti pomoću tipke na daljinsko upravljanje tako da je otvaranje odjeljka bez ključa još jedna praktičnost u svakodnevnoj uporabi. U skladu s Aprilijinom filozofijom sva oprema na Scarabeu 500 i.e. čini standardni paket, uključujući i elektronski protuprovalni sustav s daljinskim upravljačem. DODATNA OPREMA Linija dodatne opreme potvrđuje svestranost SCARABEA 500 i.e. Visoki vjetrobran, tunel torba i kofer kapaciteta 47 litara, u boji skutera samo su neki dijelovi dodatne opreme.

tehnički podaci


Agregat:
  Četverotaktni, hlađenje tekućinom, jedan cilindar s četiri ventila i jednom bregastom osovinom (ISOHC).
 Provrt X hod :  94 x 71 mm
 Gorivo  Bezolovni benzin
 Zapremnina :  493 cm³
 Najveća snaga na radilici :  29 kW (39.4 KS) pri 7.500 o/min
 Najveći okretni moment na radilici :  44 Nm pri 5.250 o/min
 Gorivni sustav :  Elektronsko ubrizgavanje
 Paljenje  Elektronsko CDI paljenje s automatskim ubrzanjem
 Podmazivanje :  Mokri karter.
 Mjenjačka kutija :  Automatski CVT
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka
Primarni prijenos
 Klinasti remen
 Završni prijenos
 Zupčanici u uljnoj kupki
 Okvir :  Dvostruka podloga u visokootpornoj čeličnoj cijevi.
 Prednji ovjes :  idraulička teleskopska vilica, promjera 35 mm. Hod kotača 104 mm.
 Stražnji ovjes :  Dva hidraulička amortizera s dvostrukim djelovanjem i zavojnica s prilagodbom tvrdoće opruge s četiri različite postavke. Hod kotača 90 mm.
 Kočnice :  Sprijeda: dva diska promjera 260 mm s plivajućim kliještima s dva paralelna klipa i integriranim sustavom kočenja. Straga: disk promjera 240 mm s fiksnim kliještima s dva klipa i integriranim sustavom kočenja.
 Kotači :  Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50
 Gume :  Bez zračnica 110/70 16" 150/70 14"
 Dimenzije :  Maks. duljina: 2,270 mm Maks. širina: 770 mm Međuosovinski razmak: 1,540 mm Visina sjedala: 775 mm
 Suha težina :  196kg
 Zapremnina spremnika goriva :  13,5 litara
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik