Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Scarabeo 300 Special


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Cult Bijela
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crvena Mood
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Competition Crna
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Srebrna Crowd
cijena iz cjenika
0,00 kn
Scarabeo 300 Special je prirodan slijed Scarabeo linije, potpuno moderna zapremnina agregata za bezvremenski skuter koji u svojoj konfiguraciji nudi dodatni sportski osjećaj i dinamičnost. Scarabeo 300 Special nudi pravi omjer performansi, kompaktnosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji. Sve je naglašeno pažljivo dizajniranom grafikom spretnim korištenjem crne boje na naplatcima i drugim detaljima. Niski vjetrobran, novi kromirani detalji i nova instrumentna ploča dodatno nadopunjavaju sportski osjećaj ove istinski posebne verzije modela Scarabeo.

S vodećom ergonomijom i opremom u svojoj klasi, Scarabeo 300 Special nudi opuštenu i sigurnu vožnju. Dovoljno prostora za vozača i suvozača znači da i na duljim putovanjima možete uživati u potpunoj udobnosti. Nisko sjedalo samo na 785 mm od tla i zaobljena podnica koja se sužava tako da ne ometa položaj nogu, znači da vozači bilo koje visine mogu dosegnuti tlo. Stvaran s gotovo opsesivnom pažnjom za detaljima, Scarabeo 300 Special nudi izvanredn omjer uloženog i dobivenog.

POGONSKI AGREGAT
Agregat od 300 cm³ pogađa savršenu ravnotežu između performansi, male težine i okretnosti. Suvremena zapremina motora za superiorni zakretni moment i ubrzavanje ovo vozilo čine još više opuštajućim, brzim i sigurnim za vožnju.

Jednocilindrični agregat s elektronskim ubrizgavanjem goriva i četiri ventila predstavlja najmoderniji element u svojoj kategoriji. Zbog antivibracijskog kontrabalastnog vratila i automatskog prijenosa koji savršeno odgovara karakteru agregata, Scarabeo 300 Special je stroj s izvanrednim ubrzanjima koji je ekstremno udoban za vožnju u bilo kojim uvjetima.

Agregat je impresivan i iznimno jednostavan za rukovanje: s 22 KS pri 7.250 o/min. i maksimalnim zakretnim momentom od 23 Nm dostupnim pri niskih 6.000 o/min, Scarabeo 300 Special pruža izvanredne performanse. Precizno kalibriran sustav ubrizgavanja osigurava smanjene emisije i razinu potrošnje goriva koja je usporediva s vozilima s agregatima manje zapremine. Također, Scarabeo kombiniran sa spremnikom goriva od 10 litara nudi doseg "grand tourer-a".

ŠASIJA
Glavni cilj koji inženjeri u Noaleu uvijek postavljaju ispred sebe je nastojati uskladiti najveću moguću udobnost s užitkom u vožnji. Kada je riječ o Scarabeu rezultat toga je distribucija težine kao kod motocikla, te kao posljedica, vodeća upravljivost i agilnost u svojoj klasi.

Okvir s dvostrukom koljevkom sačinjen je od visokootpornih čeličnih cijevi konstruiranih za osiguravanje izvrsne torzijske čvrstoće i izvanredne snage. Čvrst i učinkovit okvir omogućava potpunu stabilnost modela Scarabeo 300 Special pri velikim brzinama.

Teleskopske hidrauličke vilice omogućavaju superiornu preciznost upravljanja i sa svojim izdašnim hodom kotača od 104 mm, izvrstan kapacitet za upijanje neravnina.

Jedinica prijenosa motora također djeluje kao stražnja vilica i spojena je na dva podesiva amortizera. Čvrstoća opruge se može prilagoditi na četiri različite pozicije, za optimalno prigušivanje pri svakom opterećenju i svim uvjetima na podlozi.

Kotači velikog promjera (16" sprijeda i 14" straga), bez zračnica, gume dimenzija (110/70 sprijeda i 140/70 straga) nude mirnu savjest kod krajnje pouzdanog držanja ceste.

Integralni sustav kočenja. S lijevom polugom koče se oba kotača što omogućava snažno i jednostavno rukovanje kočnom silom u bilo koje vrijeme i na svim uvjetima na cesti. Prednji kočni disk od 260 mm podržan je stražnjim diskom od 240 mm.

NOSIVOST I OPREMA
Nosivost je uvijek bila odlučujuća karakteristika kod odabira skutera. Nedostatak prostora ispod sjedala uvijek je bila Ahilova peta skutera s velikim kotačima. No, to nije točno i za Scarabeo 300 Special. Usprkos kompaktnoj veličini, niskom sjedalu i velikim kotačima Scarabeo 300 ima prostor ispod sjedala koji je dovoljno velik za flip-up kacigu i neki manji predmet, pa čak i ručnu torbu formata A3, budući da niti jedan dio prostora nije uži od 15 cm. Također postoji i pretinac na zaključavanje u prednjoj oplati, predviđen za čuvanje sitnica.

Za još prijevoz više stvari, skuter se može opremiti s dodatnim kovčegom od 47 litara koji se jednostavno montira na standardni nosač za prtljagu.

Sveobuhvatani analogno-digitalni instrumenti imaju novu grafiku i novi raspored, dok manji ekran također ima i mjerač razine goriva.

tehnički podaci


Agregat:
 4 ventila, jedan cilindar, četverotaktni.
 Provrt X hod :  75 x 63 mm
 Gorivo  Bezolovni benzin
 Zapremnina :  278 cm³493 cm³
 Najveća snaga na radilici :   16.1 kW (22 KS) pri 7.250 o/min29 kW (39.4 KS) pri 7.500 o/min
 Najveći okretni moment na radilici :  23 Nm pri 6.000 o/min44 Nm pri 5.250 o/min
 Gorivni sustav :  Elektronsko ubrizgavanje
 Paljenje  Elektronsko CDI paljenje s automatskim ubrzanjem
 Podmazivanje :  Mokri karter.
 Mjenjačka kutija :  Automatski CVT
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka
Primarni prijenos
 Klinasti remen
 Završni prijenos
 Zupčanici u uljnoj kupki
 Okvir :  Dvostruka podloga u visokootpornoj čeličnoj cijevi.
 Prednji ovjes :   Hidraulička teleskopska vilica, promjera Ф 35 mm. Okomiti hod kotača 104 mm
 Stražnji ovjes :  Hidraulički monoamortizer s dvostrukim djelovanjem s prilagodbom tvrdoće opruge. Hod kotača 90 mm.
 Kočnice :  Front: 260 mm with hydraulic transmission Rear: 240 mm
 Kotači :  Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50
 Gume :  Bez zračnica 110/70 16" 140/70 14"
 Dimenzije :  Maks duljina: 2,270 mm Maks širina: 770 mm Međuosovinski razmak: 1,530 mm Visina sjedala: 785 mm
 Suha težina :  171kg
 Zapremnina spremnika goriva :  10 litara
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik