







Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.


Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Scarabeo 300 Special
Scarabeo 300 Special je prirodan slijed Scarabeo linije, potpuno moderna zapremnina agregata za bezvremenski skuter koji u svojoj konfiguraciji nudi dodatni sportski osjećaj i dinamičnost. Scarabeo 300 Special nudi pravi omjer performansi, kompaktnosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji. Sve je naglašeno pažljivo dizajniranom grafikom spretnim korištenjem crne boje na naplatcima i drugim detaljima. Niski vjetrobran, novi kromirani detalji i nova instrumentna ploča dodatno nadopunjavaju sportski osjećaj ove istinski posebne verzije modela Scarabeo.
S vodećom ergonomijom i opremom u svojoj klasi, Scarabeo 300 Special nudi opuštenu i sigurnu vožnju. Dovoljno prostora za vozača i suvozača znači da i na duljim putovanjima možete uživati u potpunoj udobnosti. Nisko sjedalo samo na 785 mm od tla i zaobljena podnica koja se sužava tako da ne ometa položaj nogu, znači da vozači bilo koje visine mogu dosegnuti tlo. Stvaran s gotovo opsesivnom pažnjom za detaljima, Scarabeo 300 Special nudi izvanredn omjer uloženog i dobivenog.
POGONSKI AGREGAT
Agregat od 300 cm³ pogađa savršenu ravnotežu između performansi, male težine i okretnosti. Suvremena zapremina motora za superiorni zakretni moment i ubrzavanje ovo vozilo čine još više opuštajućim, brzim i sigurnim za vožnju.
Jednocilindrični agregat s elektronskim ubrizgavanjem goriva i četiri ventila predstavlja najmoderniji element u svojoj kategoriji. Zbog antivibracijskog kontrabalastnog vratila i automatskog prijenosa koji savršeno odgovara karakteru agregata, Scarabeo 300 Special je stroj s izvanrednim ubrzanjima koji je ekstremno udoban za vožnju u bilo kojim uvjetima.
Agregat je impresivan i iznimno jednostavan za rukovanje: s 22 KS pri 7.250 o/min. i maksimalnim zakretnim momentom od 23 Nm dostupnim pri niskih 6.000 o/min, Scarabeo 300 Special pruža izvanredne performanse. Precizno kalibriran sustav ubrizgavanja osigurava smanjene emisije i razinu potrošnje goriva koja je usporediva s vozilima s agregatima manje zapremine. Također, Scarabeo kombiniran sa spremnikom goriva od 10 litara nudi doseg "grand tourer-a".
ŠASIJA
Glavni cilj koji inženjeri u Noaleu uvijek postavljaju ispred sebe je nastojati uskladiti najveću moguću udobnost s užitkom u vožnji. Kada je riječ o Scarabeu rezultat toga je distribucija težine kao kod motocikla, te kao posljedica, vodeća upravljivost i agilnost u svojoj klasi.
Okvir s dvostrukom koljevkom sačinjen je od visokootpornih čeličnih cijevi konstruiranih za osiguravanje izvrsne torzijske čvrstoće i izvanredne snage. Čvrst i učinkovit okvir omogućava potpunu stabilnost modela Scarabeo 300 Special pri velikim brzinama.
Teleskopske hidrauličke vilice omogućavaju superiornu preciznost upravljanja i sa svojim izdašnim hodom kotača od 104 mm, izvrstan kapacitet za upijanje neravnina.
Jedinica prijenosa motora također djeluje kao stražnja vilica i spojena je na dva podesiva amortizera. Čvrstoća opruge se može prilagoditi na četiri različite pozicije, za optimalno prigušivanje pri svakom opterećenju i svim uvjetima na podlozi.
Kotači velikog promjera (16" sprijeda i 14" straga), bez zračnica, gume dimenzija (110/70 sprijeda i 140/70 straga) nude mirnu savjest kod krajnje pouzdanog držanja ceste.
Integralni sustav kočenja. S lijevom polugom koče se oba kotača što omogućava snažno i jednostavno rukovanje kočnom silom u bilo koje vrijeme i na svim uvjetima na cesti. Prednji kočni disk od 260 mm podržan je stražnjim diskom od 240 mm.
NOSIVOST I OPREMA
Nosivost je uvijek bila odlučujuća karakteristika kod odabira skutera. Nedostatak prostora ispod sjedala uvijek je bila Ahilova peta skutera s velikim kotačima. No, to nije točno i za Scarabeo 300 Special. Usprkos kompaktnoj veličini, niskom sjedalu i velikim kotačima Scarabeo 300 ima prostor ispod sjedala koji je dovoljno velik za flip-up kacigu i neki manji predmet, pa čak i ručnu torbu formata A3, budući da niti jedan dio prostora nije uži od 15 cm. Također postoji i pretinac na zaključavanje u prednjoj oplati, predviđen za čuvanje sitnica.
Za još prijevoz više stvari, skuter se može opremiti s dodatnim kovčegom od 47 litara koji se jednostavno montira na standardni nosač za prtljagu.
Sveobuhvatani analogno-digitalni instrumenti imaju novu grafiku i novi raspored, dok manji ekran također ima i mjerač razine goriva.
tehnički podaci
Agregat: |
4 ventila, jedan cilindar, četverotaktni. |
Provrt X hod : | 75 x 63 mm |
Gorivo | Bezolovni benzin |
Zapremnina : | 278 cm³493 cm³ |
Najveća snaga na radilici : | 16.1 kW (22 KS) pri 7.250 o/min29 kW (39.4 KS) pri 7.500 o/min |
Najveći okretni moment na radilici : | 23 Nm pri 6.000 o/min44 Nm pri 5.250 o/min |
Gorivni sustav : | Elektronsko ubrizgavanje |
Paljenje | Elektronsko CDI paljenje s automatskim ubrzanjem |
Podmazivanje : | Mokri karter. |
Mjenjačka kutija : | Automatski CVT |
Spojka : | Automatska centrifugalna suha spojka |
Primarni prijenos |
Klinasti remen |
Završni prijenos |
Zupčanici u uljnoj kupki |
Okvir : | Dvostruka podloga u visokootpornoj čeličnoj cijevi. |
Prednji ovjes : | Hidraulička teleskopska vilica, promjera Ф 35 mm. Okomiti hod kotača 104 mm |
Stražnji ovjes : | Hidraulički monoamortizer s dvostrukim djelovanjem s prilagodbom tvrdoće opruge. Hod kotača 90 mm. |
Kočnice : | Front: 260 mm with hydraulic transmission Rear: 240 mm |
Kotači : | Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50 |
Gume : | Bez zračnica 110/70 16" 140/70 14" |
Dimenzije : | Maks duljina: 2,270 mm Maks širina: 770 mm Međuosovinski razmak: 1,530 mm Visina sjedala: 785 mm |
Suha težina : | 171kg |
Zapremnina spremnika goriva : | 10 litara |
Emisije : | Euro 3 |