Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

APRILIA SRV 850 ABS/ATC


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Competition
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Racing
Preuzmite PDF prezentaciju
cijena iz cjenika
81774,00 kn
Nakon pomicanja granica u svijetu skutera Aprilia SRV 850 napravila je korak dalje s novom verzijom opremljenom kombinacijom ABS i ATC sustava.
Performanse najsnažnijeg skutera na svijetu sada su udružene sa sigurnošću koju pružaju elektronički sustavi posljednje generacije, proizašli iz Aprilijinog iskustva u natjecateljskom motociklizmu.
Aprilia SRV 850 ABS/ATC prvi je skuter u klasi koji donosi ovakvu tehnologiju što ide u prilog njegovom sportskom duhu.

SRV 850 proizlazi iz iskustva kojeg je Aprilia stekla tijekom desetaka godina uspjeha na najprestižnijim natjecanjima, uključujući i Superbike gdje je Max Biaggi 2010. godine s motociklom RSV4 osvojio naslov prvaka te je trenutno vodeći u ovogodišnjem izdanju prvenstva.  Poveznica ovog skutera sa Aprilijinim superbikeom, pobjednikom usporednih testova najvažnijih specijaliziranih časopisa u Europi, jasno je vidljiva već po samom dizajnu. Odvažne linije naglašavaju dinamičnu narav ovog skutera i njegovih jedinstvenih tehničkih karakteristika. Prednji kraj skutera neodoljivo podsjeća na Aprilijin superbike. Trostruko prednje svjetlo ispod kojeg se nalaze usisi zraka i prednja maska, elementi su koje ovaj skuter dijeli s modelom RSV4, motociklom koji je postavio nove standarde u klasi super sportskih motocikala.  SRV predstavlja dodirnu točku između svijeta skutera i svijeta motocikala. Detalji ispunjavaju očekivanja. Aluminijski upravljač, stražnje svjetlo u LED tehnologiji, i multifunkcionalna instrumentna ploča s digitalnim zaslonom inspirirani su sportskim motociklima.
Aprilia SRV 850 ABS/ATC napredovala je predstavljanjem kombinacije ABS i ATC sustava, prvi put u ovoj klasi skutera. ABS sprječava blokiranje kotača prilikom kočenja dok ATC osigurava najbolje prianjanje kotača prilikom ubrzavanja u svim uvjetima. Ova dva sustava prilagođena su upravo za ovaj izvanredan skuter od strane Aprilijinog centra za istraživanje i razvoj.

VRHUNSKA TEHNOLOGIJA


Aprilia SRV 850 ponovo predstavlja prvijenac, nakon što je okrunjen titulom najsnažnijeg i najbržeg skutera na tržištu, postao je prvi skuter u maxi sportskom segmentu koji koristi kombinaciju ABS i ATC sustava te je time postigao tehnološku razinu koja je dosad bila rezervirana za najekskluzivnije motocikle.
ABS sustav sprječava blokiranje kotača prilikom kočenja na skliskoj podlozi, a ATC sustav sprječava proklizavanje prilikom intenzivnog ubrzavanja kakvog pruža snažni V Twin 90° pogonski agregat. Time ovaj skuter pruža sigurnost i kontrolu na gradskim prometnicama, kao i u sportskoj vožnji na otvorenoj cesti.

ABS i ATC sustavi na Apriliji SRV 850 koriste odvojene kontrolne jedinice izravno spojene na dva senzora brzine okretanja kotača. Iako kontrolne jedinice dijele iste senzore, podaci koji se šalju korišteni su na različite načine. ABS sustav prati brzinu okretanja prednjeg i stražnjeg kotača, kad je usporavanje jednog kotača veće od usporavanja drugog sustav se aktivira. Elektronska kontrolna jedinica šalje signal hidrauličkoj kontrolnoj jedinici koja putem servo ventila smanjuje i vraća tlak hidrauličnom sustavu do mjere pri kojoj kotač prestaje blokirati. Time se postiže najbolje moguće kočenje s obzirom na podlogu kao i stabilnost i sigurnost za vozača.
ATC sustav koristi dva senzora brzine kako bi odredio brzinu kretanja vozila u svakom trenutku. Podatke šalje kontrolnoj jedinici pogonskog agregata putem sofisticiranog CAN-bus komunikacijskog sustava. Kad je brzina okretanja pogonskog kotača veća od brzine okretanja prednjeg kotača kontrolna jedinica prepoznaje proklizavanje i intervenira promjenom kuta paljenja i vremena ubrizgavanja s ciljem smanjenja okretnog momenta, a time i sprječavanja proklizavanja pogonskog kotača. U ovaj se sustav vozač može koncentrirati na vožnju s garancijom da će u svakom trenutku imati najveći mogući prijenos snage na cestu.
ATC Sustav Aprilije SRV 850 ABS/ATC, uz to što se može isključiti,  može se podešavati u dvije razine. Sportskom modu, čija je aktivacija naznačena indikatorom na instrumentnoj ploči, manje je invazivan te je stoga savršen za uzbudljivu sportsku vožnju u kojoj će iskusni vozači uživati uz saznanje da će se sustav aktivirati kad je to apsolutno potrebno. Cilj standardnog moda je pružiti vozaču sigurnu vožnju u svim uvjetima, vremenskim i cestovnim, bez obzira na njegovo iskustvo. Standardni je mod idealno rješenja i za svakodnevnu gradsku vožnju.
Prisustvo senzora na kotačima, tipke na desnoj ručici upravljača (kojom se bira mod ATC sustava) i naljepnica razlikuje Apriliju SRV 850 ABS/ATC od standardne verzije.

VIŠE OD SAME SNAGE: JEDINSTVEN POGONSKI AGREGAT


Pogonski agregat Aprilije SRV 850 ABS/ATC prvi je i jedini V 90° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu.
Agregat zapremnine 839,3 cm³ hlađen je tekućinom te opremljen elektronskim ubrizgavanjem goriva, razvodom s četiri ventila po cilindru i paljenjem s dvije svjećice.
Zahvaljujući optimizaciji nove kontrolne jedinice agregat sada pruža 76 KS pri 7.750 o/min te okretni moment od 76,5 Nm pri 6.000 o/min, što Apriliju SRV 850 ABS/ATC svrstava u sam vrh klase.
Dvije nove lambda sonde omogućavaju novoj kontrolnoj jedinici pripremu optimalne smjese za oba cilindra u svrhu boljeg izgaranja, mirnijeg rada pri niskim okretajima te progresivnosti i elastičnosti pri srednjim okretajima.
Novi sustav garantira maksimalnu efikasnost po pitanju ekonomičnosti i emisije štetnih plinova u toj mjeri da agregat već zadovoljava tek nadolazeću Euro 4 normu.
Inženjeri su imali u vidu više od same snage kad su konstruirali ovaj izvanredni agregat. Radilica i prijenos okreću se u suprotnom smjeru od kotača kako bi se smanjila inercija i efekt žiroskopa. Time je povećana upravljivost i mogućnost brzog ulaska u zavoj.
Na Apriliji SRV 850 pogonski agregat pričvršćen je na šasiju kao samostalni element preko elastičnih nosača kako bi se smanjio prijenos vibracija, a završni prijenos  povjeren je robusnom i sofisticiranom Regina Z-ring lancu.

MOTOCIKLISTIČKA ŠASIJA


Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtjeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom Aprilije SRV 850 ABS/ATC izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja.
Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 ABS/ATC pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.
Visok stupanj rigidnosti znači izvanredan osjećaj kontrole koji je povećan i s 5 kg smanjenom težinom. Novi sportski maksi skuter iz Aprilije naginje se u zavojima poput sportskog motocikla i postiže nagibe do 45° pružajući neutralnost i izvanredno prianjanje uz cestu.
Proučavajući ovjes lako je uočiti koliko je Aprilijinog znanja iz motociklizma korišteno u novom SRV 850 ABS/ATC. Straga je vilica od lijevanog aluminija spojena izravno na okvir. Pričvršćena je sa spojem kojim dominira horizontalni, bočno postavljeni amortizer, podesiv u sedam položaja. Sprijeda je korištena aluminijska vilica promjera 41 mm.  
Kotači od 16» sprijeda i 15» straga proizvedeni su od aluminija kako bi se smanjila njihova težina a time povećala preciznost u vožnji. Za performanse su značajne i radijalne gume promjera 120/70 sprijeda te 160/60 straga.
Kočni sustav na prednjem kotaču koristi Brembo Gold Series plutajuća kliješta s dva klipa te dva diska promjera 300 mm. Straga kočna kliješta s dva klipa djeluju na disk promjera 280 mm. Metalom opletena kočna crijeva te u četiri položaja podesive poluge kočnica ukazuju na pažnju posvećenu izradi kočnog sustava.  Aprilia SRV 850 opremljena je i ručnom kočnicom kojom rukujete putem praktične poluge na desnoj strani protuoklopa.

BOJE I DODATNA OPREMA


SRV 850 ABS/ATC dostupan je u dvije boje, Crna Competition i Bijela Racing i dijeli listu kvalitetne dodatne opreme koja će povećati udobnost i hi-tech duh ovog modela.

  • Arrow ispušni lonac od titasna i karbonskih vlakana sa slip-on sustavom i DB killerom, znatno je lakši od originalnog ispušnog lonca. Zadovoljava Euro 3 norme te je homologiran za korištenje na cesti uz dublji, sportski zvuk.
  • Gel sportsko sjedalo koje uz potpuno sportski dizajn pruža maksimalnu udobnost uz pomoć izotermičkog gel umetka u vozačevom dijelu sjedala.
  • Stražnji prtljažnik sa sustavom za brzo otpuštanje, koji može primiti jednu flip-up i jednu jet kacigu s vizirom. Poklopac je u boji vozila te je opremljen naslonom kako bi pružio maksimalnu udobnost za suvozača na dužim putovanjima. Naslon je sačinjen od jednakog materijala kao i sjedalo koje podsjeća na karbonska vlakna te je prošiveno crvenim šavovima.
  • Elektronski alarm s kompletnim instalacijama.
  • Zatamnjeni vjetrobran od metakrilata visoke kvalitete koji garantira maksimalnu zaštitu i udobnost u svim vremenskim uvjetima.
  • Pokrivač za noge čini ovaj skuter praktičnim i tijekom zimske sezone. Opremljen je sustavom protiv krađe i jednostavan je za montažu. Pruža stabilnost i pri visokim brzinama te ujedno povećava pasivnu sigurnost s reflektivnim trakama. U pokrivač za noge ugrađen je i vodootporni pokrivač sjedala.
  • Pokrivač za vozilo od crnog vodootpornog materijala s termički lijepljenim šavovima, Aprilia logotipom, reflektivnom trakom, prozirnim umetkom za registarsku tablicu i plastificiranim obručem za osiguranje protiv krađe. Pokrivač je opremljen po
  • desivom elastičnom trakom na donjem rubu koja osigurava pravilno pričvršćivanje kao i džepovima koji prekrivaju dodatnu opremu poput vjetrobrana i prtljažnika.
  • Eloksirane aluminijske obloge podnice koje se mogu pričvrstiti bez ikakvih preinaka koristeći spojeve koji su već na skuteru. Savršeno se integriraju s podnicom i zadržavaju svojstva podnice koja sprječavaju klizanje.
  • Mehanička blokada upravljača, brz i praktičan sustav protiv krađe koji, kad se ne koristi, ostaje pričvršćen između sjedala i podnice. Mehanička blokada upravljača može se produžiti posebnim artiklom dodatne opreme kako bi se skuter mogao vezati na stup.
  • Ukrasni elementi i prednji blatobran s izgledom karbonskih vlakana koji dodatno naglašavaju sportski karakter Aprilije SRV 850.
  • Nosač Tom Tom Navigator GPS uređaja sa svim elementima za montažu.

tehnički podaci


Agregat:
  90° V-twin, četverotaktni
 Provrt X hod :  88 mm / 69 mm
 Zapremnina :  839,3 cm³
 Najveća snaga na radilici :  76 KS pri 7.750 o/min
 Najveći okretni moment na radilici :  76.4 Nm pri 6.000 o/min
 Gorivni sustav :  Elektronsko ubrizgavanje, leptirasto tijelo Ø 38 mm
 Podmazivanje :  Suhi karter s dvostrukom uljnom pumpom
 Mjenjačka kutija :  CVT Variomat
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka s ublaživaćem vibracija
 Okvir :  Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
 Prednji ovjes :  Teleskopska hidraulična vilica Ø 41 mm, hod kotača 122 mm
 Stražnji ovjes :  Bočno postavljeni, horizontalni amortizer. Prednapregnutost podesiva u 7 položaja.
 Kočnice :  Dva diska Ø 300 mm, Brembo plutajuća kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS Disk Ø 280 mm, kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS
 Kotači :  Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50
 Gume :  Prednja guma    Bez zračnice 120/70-R16” - 57H Stražnja guma    Bez zračnice 160/60-R15” - 67H
 Dimenzije :  Dužina 2.237 mm / Širina 790 mm / Međuosovinski razmak 1.593 mm
 Suha težina :  249 kg
 Zapremnina spremnika goriva :  18,5 l
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik