Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

SRV 850


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna Competition
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Bijela Racing
Preuzmite PDF prezentaciju
cijena iz cjenika
79530,00 kn
Aprilia SRV 850 postavlja nove granice u svijetu skutera.   Snaga, arhitektura, sportski duh i dizajn; sve na Apriliji SRV 850 podsjeća na tehniku, performanse i estetiku Aprilijinog superbikea.
Stil jasno podsjeća na superbike iz Aprilije. Svi entuzijasti odmah će u modelu SRV 850 prepoznati estetiku i stilske standarde koji su zajedno s performansama Apriliju doveli na sam vrh sportskog motociklizma.

Aprilia SRV 850 proizlazi iz modela GP 800, maksi skutera s dva cilindra kojeg je Piagg io Grupa predstavila 2007. te koji se u međuvremenu već dokazao kao najsnažniji skuter na svijetu . Inženjeri iz Aprilije unaprijedili su taj revolucionarni projekt i prenijeli svoje znanje koje su stekli tijekom desetljeća pobjeda na stazama diljem svijeta . Aprilia je to znanje uvijek prenosila na svoje sportske motocikle poput Aprilije RSV4 i snažnog Dorsodura 1200.
Napretkom u performansama pogonskog agregata, smanjenom težinom, novom ergonomijom i izgledom, SRV 850 u svijet skutera donosi filozofiju ''performanse bez kompromisa'' što je zapisano i u genima Aprilije.

VIŠE OD SAME SNAGE: JEDINSTVEN POGONSKI AGREGAT

Pogonski agregat Aprilije SRV 850 prvi je i jedini V 90 ° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu.
Agregat zapremnine 839,3 cm³ h lađen je tekućinom te opremljen elektronskim ubrizgavanjem goriva, razvodom s četiri ventila po cilindru i paljenjem s dvije svjećice.
Zahvaljujući optimizaciji nove kontrolne jedinice agregat sada pruža 76 KS pri 7.750 o/min te okretni moment od 76,5 Nm pri 6.000 o/min, što Apriliju SRV 850 svrstava u sam vrh klase.  
Dvije nove lambda sonde omogućavaju novoj kontrolnoj jedinici pripremu optimalne smjese za oba cilindra u svrhu boljeg izgaranja, mirnijeg rada pri niskim okretajima te progresivnosti i elastičnosti pri srednjim okretajima.

Novi sustav garantira maksimalnu efikasnost po pitanju ekonomičnosti i emisije štetnih plinova u toj mjeri da agregat već zadovoljava tek nadolazeću Euro 4 normu.
Inženjeri su imali u vidu više od same snage kad su konstruirali ovaj izvanredni agregat. R adilica i prijenos okreću se u suprotnom smjeru od kotača kako bi se smanjila inercija i efekt žiroskopa. Time je povećana upravljivost i mogućnost brzog ulaska u zavoj.
Na Aprili ji SRV 850 pogonski agregat pričvršćen je na šasiju kao samostalni element preko elastičnih nosača kako bi se smanjio prijenos vibracija, a završni prijenos   povjeren je robusnom i sofisticiranom Regina Z-ring lancu.

STIL APRILIA MAKSI SKUTERA

Srv 850 donosi stil Aprilia maksi motocikala u svijet skutera.
Ako su oči ogledala duše, prednja maska SRV-a 850 jasno ukazuje na narav prvog Aprilijinog skutera s dva cilindra. Stil koji je proslavio svjetskog prvaka SBK 2010., Apriliju RSV4 ovdje je u potpuno sti prisutan.
Trostruko prednje svjetlo s dinamičkim usisima zraka ispod njega te trkaći oklopi dizajnirani uz pomoć zračnog tunela elementi su koje SRV 850 dijeli s motociklom koji je postavio nova mjerila u klasi super sportskih motocikala. Ponuda boja podudara se s bojama koje nudi sestrinski model RSV4 uključujući i Crno-Crven u boju Factory verzije motocikla.

Čak su i prednji blatobran te retrovizori s ugrađenim pokazivačima smjera vjerni trkaćem stilu Aprilije. To vrijedi i za upravljač čije aluminijske prečke i nove ručke naglašavaju sportsku narav ovog skutera . Nova instrumentna ploča, u savršenom Aprilia Racing stilu, može parirati i onima na najboljim super sportskim motociklima . Veliki središnji LCD zaslon kombiniran je s analognim pokazivačima broja okretaja i brzine, a pravo putno računalo pruža pregršt funkcija kao što su dvostruki dnevni brojač kilometara, ukupni brojač kilometara, servisna lampica, pokazivač temperature rashladne tekućine,… Funkcije možete birati putem tipke na upravljaču.  

V eliko sjedalo presvučeno vrhunskim materijalom u skladu je sa sportskim dizajnom ali pruža izvanrednu udobnost za vozača i suvozača. Uski rep skutera završava sa spektakularnim LED svjetlom kojeg SRV 850 dijeli s Dorsodurom 1200, još jednim ekstremnim moto ciklom iz sportske linije Aprilije. SRV 850 punopravni je član te porodice i bez kompromisa, pa ni stilskih, donosi jedinstvene karakteristike u svijet skutera.

OKVIR I ŠASIJA

Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtjeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom Aprilije SRV 850 izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja.
Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.
Visok stupanj rigidnosti znači izvanredan osjećaj kontrole koji je povećan i s 5 kg smanjenom težinom . Novi sportski maksi skuter iz Aprilije naginje se u zavojima poput sportskog motocikla i postiže nagibe do 45° pružajući neutralnost i izvanredno prianjanje uz cestu.
Proučavajući ovjes lako je uočiti koliko je Aprilijinog znanja iz motociklizma korišteno u novom SRV 850 . Straga je vilica od lijevanog aluminija spojena izravno na okvir. Pričvršćena je sa spojem kojim dominira horizontalni, bočno postavljeni amortizer, podesiv u sedam položaja.

Aluminijska prednja vilica promjera 41 mm u usporedbi s onom na GP 800 bolje je kalibrirana što unaprjeđuje dinamičku kontrolu skutera te stabilnost prilikom kočenja i naginjanja.
K otači od 16'' sprijeda i 15'' straga proizvedeni su od aluminija kako bi se smanjila njihova težina a time povećala preciznost u vožnji. Opremljeni su radijalnim gumama promjera 120/70 sprijeda te 160/60 straga.

Kočni sustav na prednjem kotaču koristi Bre mbo Gold Series plutajuća kliješta s dva klipa te dva diska promjera 300 mm. Straga kočna kliješta s dva klipa djeluju na disk promjera 280 mm. Metalom opletena kočna crijeva te u četiri položaja podesive poluge kočnica ukazuju na pažnju posvećenu izradi kočnog sustava.   Aprilia SRV 850 opremljena je i ručnom kočnicom kojom rukujete putem praktične poluge na desnoj strani protuoklopa

DODATNA OPREMA

SRV 850 opremljen je cijelom linijom dodatne opreme koja naglašava njegov visoko-tehnološki duh.

- Arrow ispušni lonac od titasna i karbonskih vlakana sa slip-on sustavom i DB killerom, znatno je lakši od originalnog ispušnog lonca. Zadovoljava Euro 3 norme te je homologiran za korištenje na cesti uz dublji, sportski zvuk.  

- Gel sportsko sjedalo koje uz po tpuno sportski dizajn pruža maksimalnu udobnost uz pomoć izotermičkog gel umetka u vozačevom dijelu sjedala.

- Stražnji prtljažnik, sa sustavom za brzo otpuštanje, koji može primiti jednu flip-up i jednu jet kacigu s vizirom. Poklopac je u boji vozila te je opremljen naslonom kako bi pružio maksimalnu udobnost za suvozača na dužim putovanjima. Naslon je sačinjen od jednakog materijala kao i sjedalo koje podsjeća na karbonska vlakna te je prošiveno crvenim šavovima.

- Elektronski alarm s kompletnim instalacijama.

- Zatamnjeni vjetrobran od metakrilata visoke kvalitete koji garantira maksimalnu zaštitu i udobnost u svim vremenskim uvjetima.  

- Pokrivač za vozilo od crnog vodootpornog materijala s termički lijepljenim šavovima, Aprilia logotipom, reflektivnom trakom, prozirnim umetkom za registarsku tablicu i plastificiranim obručem za osiguranje protiv krađe. Pokrivač je opremljen po pravi 3 primjerka. Jedan za g. Čuljakarazgovarali.ciranim obručem za osiguranje protiv krađe. ost u svim vremenskim uvjetima.desivom elastičnom trakom na donjem rubu koja osigurava pravilno pričvršćivanje kao i džepovima koji prekrivaju dodatnu opremu poput vjetrobrana i prtljažnika.  

- Eloksirane aluminijske obloge podnice koje se mogu pričvrstiti bez ikakvih preinaka koristeći spojeve koji su već na skuteru. Savršeno se integriraju s podnicom i zadržavaju svojstva podnice koja sprječavaju klizanje.

- Mehanička blokada upravljača, brz i praktičan sustav protiv krađe koji, kad se ne koristi, ostaje pričvršćen između sjedala i podnice. Mehanička blokada upravljača može se produžiti posebnim artiklom dodatne opreme kako bi se skuter mogao vezati na stup.  

- Ukrasni elementi i prednji blatobran s izgledom karbonskih vlakana koji dodatno naglašavaju sportski karakter Aprilije SRV 850.

- Nosač Tom Tom Navigator GPS uređaja sa svim elementima za montažu.

tehnički podaci


Agregat:
  90° V-twin, četverotaktni, Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) 4 ventila po cilindru, hlađenje tekućinom.
 Provrt X hod :  88 mm / 69 mm
 Zapremnina :  839,3 cm³
 Najveća snaga na radilici :  76 KS pri 7.750 o/min
 Najveći okretni moment na radilici :  76.4 Nm pri 6.000 o/min
 Gorivni sustav :  Elektronsko ubrizgavanje, leptirasto tijelo Ø 38 mm
 Podmazivanje :  Suhi karter s dvostrukom uljnom pumpom
 Mjenjačka kutija :  CVT Variomat
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka s ublaživaćem vibracija
 Okvir :  Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
 Prednji ovjes :  Teleskopska hidraulična vilica Ø 41 mm, hod kotača 122 mm
 Stražnji ovjes :  Bočno postavljeni, horizontalni amortizer. Prednapregnutost podesiva u 7 položaja.
 Kočnice :  Dva diska Ø 300 mm, Brembo plutajuća kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS Disk Ø 280 mm, kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS
 Kotači :  Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50
 Gume :  Prednja guma    Bez zračnice 120/70-R16” - 57H Stražnja guma    Bez zračnice 160/60-R15” - 67H
 Dimenzije :  Dužina 2.237 mm / Širina 790 mm / Međuosovinski razmak 1.593 mm
 Suha težina :  249 kg
 Zapremnina spremnika goriva :  18,5 l
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik