







Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.


Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
SRV 850
Aprilia SRV 850 postavlja nove granice u svijetu skutera. Snaga, arhitektura, sportski duh i dizajn; sve na Apriliji SRV 850 podsjeća na tehniku, performanse i estetiku Aprilijinog superbikea.
Stil jasno podsjeća na superbike iz Aprilije. Svi entuzijasti odmah će u modelu SRV 850 prepoznati estetiku i stilske standarde koji su zajedno s performansama Apriliju doveli na sam vrh sportskog motociklizma.
Aprilia SRV 850 proizlazi iz modela GP 800, maksi skutera s dva cilindra kojeg je Piagg io Grupa predstavila 2007. te koji se u međuvremenu već dokazao kao najsnažniji skuter na svijetu . Inženjeri iz Aprilije unaprijedili su taj revolucionarni projekt i prenijeli svoje znanje koje su stekli tijekom desetljeća pobjeda na stazama diljem svijeta . Aprilia je to znanje uvijek prenosila na svoje sportske motocikle poput Aprilije RSV4 i snažnog Dorsodura 1200.
Napretkom u performansama pogonskog agregata, smanjenom težinom, novom ergonomijom i izgledom, SRV 850 u svijet skutera donosi filozofiju ''performanse bez kompromisa'' što je zapisano i u genima Aprilije.
VIŠE OD SAME SNAGE: JEDINSTVEN POGONSKI AGREGAT
Pogonski agregat Aprilije SRV 850 prvi je i jedini V 90 ° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu.
Agregat zapremnine 839,3 cm³ h lađen je tekućinom te opremljen elektronskim ubrizgavanjem goriva, razvodom s četiri ventila po cilindru i paljenjem s dvije svjećice.
Zahvaljujući optimizaciji nove kontrolne jedinice agregat sada pruža 76 KS pri 7.750 o/min te okretni moment od 76,5 Nm pri 6.000 o/min, što Apriliju SRV 850 svrstava u sam vrh klase.
Dvije nove lambda sonde omogućavaju novoj kontrolnoj jedinici pripremu optimalne smjese za oba cilindra u svrhu boljeg izgaranja, mirnijeg rada pri niskim okretajima te progresivnosti i elastičnosti pri srednjim okretajima.
Novi sustav garantira maksimalnu efikasnost po pitanju ekonomičnosti i emisije štetnih plinova u toj mjeri da agregat već zadovoljava tek nadolazeću Euro 4 normu.
Inženjeri su imali u vidu više od same snage kad su konstruirali ovaj izvanredni agregat. R adilica i prijenos okreću se u suprotnom smjeru od kotača kako bi se smanjila inercija i efekt žiroskopa. Time je povećana upravljivost i mogućnost brzog ulaska u zavoj.
Na Aprili ji SRV 850 pogonski agregat pričvršćen je na šasiju kao samostalni element preko elastičnih nosača kako bi se smanjio prijenos vibracija, a završni prijenos povjeren je robusnom i sofisticiranom Regina Z-ring lancu.
STIL APRILIA MAKSI SKUTERA
Srv 850 donosi stil Aprilia maksi motocikala u svijet skutera.
Ako su oči ogledala duše, prednja maska SRV-a 850 jasno ukazuje na narav prvog Aprilijinog skutera s dva cilindra. Stil koji je proslavio svjetskog prvaka SBK 2010., Apriliju RSV4 ovdje je u potpuno sti prisutan.
Trostruko prednje svjetlo s dinamičkim usisima zraka ispod njega te trkaći oklopi dizajnirani uz pomoć zračnog tunela elementi su koje SRV 850 dijeli s motociklom koji je postavio nova mjerila u klasi super sportskih motocikala. Ponuda boja podudara se s bojama koje nudi sestrinski model RSV4 uključujući i Crno-Crven u boju Factory verzije motocikla.
Čak su i prednji blatobran te retrovizori s ugrađenim pokazivačima smjera vjerni trkaćem stilu Aprilije. To vrijedi i za upravljač čije aluminijske prečke i nove ručke naglašavaju sportsku narav ovog skutera . Nova instrumentna ploča, u savršenom Aprilia Racing stilu, može parirati i onima na najboljim super sportskim motociklima . Veliki središnji LCD zaslon kombiniran je s analognim pokazivačima broja okretaja i brzine, a pravo putno računalo pruža pregršt funkcija kao što su dvostruki dnevni brojač kilometara, ukupni brojač kilometara, servisna lampica, pokazivač temperature rashladne tekućine,… Funkcije možete birati putem tipke na upravljaču.
V eliko sjedalo presvučeno vrhunskim materijalom u skladu je sa sportskim dizajnom ali pruža izvanrednu udobnost za vozača i suvozača. Uski rep skutera završava sa spektakularnim LED svjetlom kojeg SRV 850 dijeli s Dorsodurom 1200, još jednim ekstremnim moto ciklom iz sportske linije Aprilije. SRV 850 punopravni je član te porodice i bez kompromisa, pa ni stilskih, donosi jedinstvene karakteristike u svijet skutera.
OKVIR I ŠASIJA
Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtjeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom Aprilije SRV 850 izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja.
Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.
Visok stupanj rigidnosti znači izvanredan osjećaj kontrole koji je povećan i s 5 kg smanjenom težinom . Novi sportski maksi skuter iz Aprilije naginje se u zavojima poput sportskog motocikla i postiže nagibe do 45° pružajući neutralnost i izvanredno prianjanje uz cestu.
Proučavajući ovjes lako je uočiti koliko je Aprilijinog znanja iz motociklizma korišteno u novom SRV 850 . Straga je vilica od lijevanog aluminija spojena izravno na okvir. Pričvršćena je sa spojem kojim dominira horizontalni, bočno postavljeni amortizer, podesiv u sedam položaja.
Aluminijska prednja vilica promjera 41 mm u usporedbi s onom na GP 800 bolje je kalibrirana što unaprjeđuje dinamičku kontrolu skutera te stabilnost prilikom kočenja i naginjanja.
K otači od 16'' sprijeda i 15'' straga proizvedeni su od aluminija kako bi se smanjila njihova težina a time povećala preciznost u vožnji. Opremljeni su radijalnim gumama promjera 120/70 sprijeda te 160/60 straga.
Kočni sustav na prednjem kotaču koristi Bre mbo Gold Series plutajuća kliješta s dva klipa te dva diska promjera 300 mm. Straga kočna kliješta s dva klipa djeluju na disk promjera 280 mm. Metalom opletena kočna crijeva te u četiri položaja podesive poluge kočnica ukazuju na pažnju posvećenu izradi kočnog sustava. Aprilia SRV 850 opremljena je i ručnom kočnicom kojom rukujete putem praktične poluge na desnoj strani protuoklopa
DODATNA OPREMA
SRV 850 opremljen je cijelom linijom dodatne opreme koja naglašava njegov visoko-tehnološki duh.
- Arrow ispušni lonac od titasna i karbonskih vlakana sa slip-on sustavom i DB killerom, znatno je lakši od originalnog ispušnog lonca. Zadovoljava Euro 3 norme te je homologiran za korištenje na cesti uz dublji, sportski zvuk.
- Gel sportsko sjedalo koje uz po tpuno sportski dizajn pruža maksimalnu udobnost uz pomoć izotermičkog gel umetka u vozačevom dijelu sjedala.
- Stražnji prtljažnik, sa sustavom za brzo otpuštanje, koji može primiti jednu flip-up i jednu jet kacigu s vizirom. Poklopac je u boji vozila te je opremljen naslonom kako bi pružio maksimalnu udobnost za suvozača na dužim putovanjima. Naslon je sačinjen od jednakog materijala kao i sjedalo koje podsjeća na karbonska vlakna te je prošiveno crvenim šavovima.
- Elektronski alarm s kompletnim instalacijama.
- Zatamnjeni vjetrobran od metakrilata visoke kvalitete koji garantira maksimalnu zaštitu i udobnost u svim vremenskim uvjetima.
- Pokrivač za vozilo od crnog vodootpornog materijala s termički lijepljenim šavovima, Aprilia logotipom, reflektivnom trakom, prozirnim umetkom za registarsku tablicu i plastificiranim obručem za osiguranje protiv krađe. Pokrivač je opremljen po pravi 3 primjerka. Jedan za g. Čuljakarazgovarali.ciranim obručem za osiguranje protiv krađe. ost u svim vremenskim uvjetima.desivom elastičnom trakom na donjem rubu koja osigurava pravilno pričvršćivanje kao i džepovima koji prekrivaju dodatnu opremu poput vjetrobrana i prtljažnika.
- Eloksirane aluminijske obloge podnice koje se mogu pričvrstiti bez ikakvih preinaka koristeći spojeve koji su već na skuteru. Savršeno se integriraju s podnicom i zadržavaju svojstva podnice koja sprječavaju klizanje.
- Mehanička blokada upravljača, brz i praktičan sustav protiv krađe koji, kad se ne koristi, ostaje pričvršćen između sjedala i podnice. Mehanička blokada upravljača može se produžiti posebnim artiklom dodatne opreme kako bi se skuter mogao vezati na stup.
- Ukrasni elementi i prednji blatobran s izgledom karbonskih vlakana koji dodatno naglašavaju sportski karakter Aprilije SRV 850.
- Nosač Tom Tom Navigator GPS uređaja sa svim elementima za montažu.
Stil jasno podsjeća na superbike iz Aprilije. Svi entuzijasti odmah će u modelu SRV 850 prepoznati estetiku i stilske standarde koji su zajedno s performansama Apriliju doveli na sam vrh sportskog motociklizma.
Aprilia SRV 850 proizlazi iz modela GP 800, maksi skutera s dva cilindra kojeg je Piagg io Grupa predstavila 2007. te koji se u međuvremenu već dokazao kao najsnažniji skuter na svijetu . Inženjeri iz Aprilije unaprijedili su taj revolucionarni projekt i prenijeli svoje znanje koje su stekli tijekom desetljeća pobjeda na stazama diljem svijeta . Aprilia je to znanje uvijek prenosila na svoje sportske motocikle poput Aprilije RSV4 i snažnog Dorsodura 1200.
Napretkom u performansama pogonskog agregata, smanjenom težinom, novom ergonomijom i izgledom, SRV 850 u svijet skutera donosi filozofiju ''performanse bez kompromisa'' što je zapisano i u genima Aprilije.
VIŠE OD SAME SNAGE: JEDINSTVEN POGONSKI AGREGAT
Pogonski agregat Aprilije SRV 850 prvi je i jedini V 90 ° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu.
Agregat zapremnine 839,3 cm³ h lađen je tekućinom te opremljen elektronskim ubrizgavanjem goriva, razvodom s četiri ventila po cilindru i paljenjem s dvije svjećice.
Zahvaljujući optimizaciji nove kontrolne jedinice agregat sada pruža 76 KS pri 7.750 o/min te okretni moment od 76,5 Nm pri 6.000 o/min, što Apriliju SRV 850 svrstava u sam vrh klase.
Dvije nove lambda sonde omogućavaju novoj kontrolnoj jedinici pripremu optimalne smjese za oba cilindra u svrhu boljeg izgaranja, mirnijeg rada pri niskim okretajima te progresivnosti i elastičnosti pri srednjim okretajima.
Novi sustav garantira maksimalnu efikasnost po pitanju ekonomičnosti i emisije štetnih plinova u toj mjeri da agregat već zadovoljava tek nadolazeću Euro 4 normu.
Inženjeri su imali u vidu više od same snage kad su konstruirali ovaj izvanredni agregat. R adilica i prijenos okreću se u suprotnom smjeru od kotača kako bi se smanjila inercija i efekt žiroskopa. Time je povećana upravljivost i mogućnost brzog ulaska u zavoj.
Na Aprili ji SRV 850 pogonski agregat pričvršćen je na šasiju kao samostalni element preko elastičnih nosača kako bi se smanjio prijenos vibracija, a završni prijenos povjeren je robusnom i sofisticiranom Regina Z-ring lancu.
STIL APRILIA MAKSI SKUTERA
Srv 850 donosi stil Aprilia maksi motocikala u svijet skutera.
Ako su oči ogledala duše, prednja maska SRV-a 850 jasno ukazuje na narav prvog Aprilijinog skutera s dva cilindra. Stil koji je proslavio svjetskog prvaka SBK 2010., Apriliju RSV4 ovdje je u potpuno sti prisutan.
Trostruko prednje svjetlo s dinamičkim usisima zraka ispod njega te trkaći oklopi dizajnirani uz pomoć zračnog tunela elementi su koje SRV 850 dijeli s motociklom koji je postavio nova mjerila u klasi super sportskih motocikala. Ponuda boja podudara se s bojama koje nudi sestrinski model RSV4 uključujući i Crno-Crven u boju Factory verzije motocikla.
Čak su i prednji blatobran te retrovizori s ugrađenim pokazivačima smjera vjerni trkaćem stilu Aprilije. To vrijedi i za upravljač čije aluminijske prečke i nove ručke naglašavaju sportsku narav ovog skutera . Nova instrumentna ploča, u savršenom Aprilia Racing stilu, može parirati i onima na najboljim super sportskim motociklima . Veliki središnji LCD zaslon kombiniran je s analognim pokazivačima broja okretaja i brzine, a pravo putno računalo pruža pregršt funkcija kao što su dvostruki dnevni brojač kilometara, ukupni brojač kilometara, servisna lampica, pokazivač temperature rashladne tekućine,… Funkcije možete birati putem tipke na upravljaču.
V eliko sjedalo presvučeno vrhunskim materijalom u skladu je sa sportskim dizajnom ali pruža izvanrednu udobnost za vozača i suvozača. Uski rep skutera završava sa spektakularnim LED svjetlom kojeg SRV 850 dijeli s Dorsodurom 1200, još jednim ekstremnim moto ciklom iz sportske linije Aprilije. SRV 850 punopravni je član te porodice i bez kompromisa, pa ni stilskih, donosi jedinstvene karakteristike u svijet skutera.
OKVIR I ŠASIJA
Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtjeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom Aprilije SRV 850 izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja.
Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.
Visok stupanj rigidnosti znači izvanredan osjećaj kontrole koji je povećan i s 5 kg smanjenom težinom . Novi sportski maksi skuter iz Aprilije naginje se u zavojima poput sportskog motocikla i postiže nagibe do 45° pružajući neutralnost i izvanredno prianjanje uz cestu.
Proučavajući ovjes lako je uočiti koliko je Aprilijinog znanja iz motociklizma korišteno u novom SRV 850 . Straga je vilica od lijevanog aluminija spojena izravno na okvir. Pričvršćena je sa spojem kojim dominira horizontalni, bočno postavljeni amortizer, podesiv u sedam položaja.
Aluminijska prednja vilica promjera 41 mm u usporedbi s onom na GP 800 bolje je kalibrirana što unaprjeđuje dinamičku kontrolu skutera te stabilnost prilikom kočenja i naginjanja.
K otači od 16'' sprijeda i 15'' straga proizvedeni su od aluminija kako bi se smanjila njihova težina a time povećala preciznost u vožnji. Opremljeni su radijalnim gumama promjera 120/70 sprijeda te 160/60 straga.
Kočni sustav na prednjem kotaču koristi Bre mbo Gold Series plutajuća kliješta s dva klipa te dva diska promjera 300 mm. Straga kočna kliješta s dva klipa djeluju na disk promjera 280 mm. Metalom opletena kočna crijeva te u četiri položaja podesive poluge kočnica ukazuju na pažnju posvećenu izradi kočnog sustava. Aprilia SRV 850 opremljena je i ručnom kočnicom kojom rukujete putem praktične poluge na desnoj strani protuoklopa
DODATNA OPREMA
SRV 850 opremljen je cijelom linijom dodatne opreme koja naglašava njegov visoko-tehnološki duh.
- Arrow ispušni lonac od titasna i karbonskih vlakana sa slip-on sustavom i DB killerom, znatno je lakši od originalnog ispušnog lonca. Zadovoljava Euro 3 norme te je homologiran za korištenje na cesti uz dublji, sportski zvuk.
- Gel sportsko sjedalo koje uz po tpuno sportski dizajn pruža maksimalnu udobnost uz pomoć izotermičkog gel umetka u vozačevom dijelu sjedala.
- Stražnji prtljažnik, sa sustavom za brzo otpuštanje, koji može primiti jednu flip-up i jednu jet kacigu s vizirom. Poklopac je u boji vozila te je opremljen naslonom kako bi pružio maksimalnu udobnost za suvozača na dužim putovanjima. Naslon je sačinjen od jednakog materijala kao i sjedalo koje podsjeća na karbonska vlakna te je prošiveno crvenim šavovima.
- Elektronski alarm s kompletnim instalacijama.
- Zatamnjeni vjetrobran od metakrilata visoke kvalitete koji garantira maksimalnu zaštitu i udobnost u svim vremenskim uvjetima.
- Pokrivač za vozilo od crnog vodootpornog materijala s termički lijepljenim šavovima, Aprilia logotipom, reflektivnom trakom, prozirnim umetkom za registarsku tablicu i plastificiranim obručem za osiguranje protiv krađe. Pokrivač je opremljen po pravi 3 primjerka. Jedan za g. Čuljakarazgovarali.ciranim obručem za osiguranje protiv krađe. ost u svim vremenskim uvjetima.desivom elastičnom trakom na donjem rubu koja osigurava pravilno pričvršćivanje kao i džepovima koji prekrivaju dodatnu opremu poput vjetrobrana i prtljažnika.
- Eloksirane aluminijske obloge podnice koje se mogu pričvrstiti bez ikakvih preinaka koristeći spojeve koji su već na skuteru. Savršeno se integriraju s podnicom i zadržavaju svojstva podnice koja sprječavaju klizanje.
- Mehanička blokada upravljača, brz i praktičan sustav protiv krađe koji, kad se ne koristi, ostaje pričvršćen između sjedala i podnice. Mehanička blokada upravljača može se produžiti posebnim artiklom dodatne opreme kako bi se skuter mogao vezati na stup.
- Ukrasni elementi i prednji blatobran s izgledom karbonskih vlakana koji dodatno naglašavaju sportski karakter Aprilije SRV 850.
- Nosač Tom Tom Navigator GPS uređaja sa svim elementima za montažu.
tehnički podaci
Agregat: |
90° V-twin, četverotaktni, Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) 4 ventila po cilindru, hlađenje tekućinom. |
Provrt X hod : | 88 mm / 69 mm |
Zapremnina : | 839,3 cm³ |
Najveća snaga na radilici : | 76 KS pri 7.750 o/min |
Najveći okretni moment na radilici : | 76.4 Nm pri 6.000 o/min |
Gorivni sustav : | Elektronsko ubrizgavanje, leptirasto tijelo Ø 38 mm |
Podmazivanje : | Suhi karter s dvostrukom uljnom pumpom |
Mjenjačka kutija : | CVT Variomat |
Spojka : | Automatska centrifugalna suha spojka s ublaživaćem vibracija |
Okvir : | Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće |
Prednji ovjes : | Teleskopska hidraulična vilica Ø 41 mm, hod kotača 122 mm |
Stražnji ovjes : | Bočno postavljeni, horizontalni amortizer. Prednapregnutost podesiva u 7 položaja. |
Kočnice : | Dva diska Ø 300 mm, Brembo plutajuća kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS Disk Ø 280 mm, kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS |
Kotači : | Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50 |
Gume : | Prednja guma Bez zračnice 120/70-R16” - 57H Stražnja guma Bez zračnice 160/60-R15” - 67H |
Dimenzije : | Dužina 2.237 mm / Širina 790 mm / Međuosovinski razmak 1.593 mm |
Suha težina : | 249 kg |
Zapremnina spremnika goriva : | 18,5 l |
Emisije : | Euro 3 |