







Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat


Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
SR MAX 300
APRILIA SR MAX 125/300
APRILIJIN GT SKUTER
SR Max je novi Aprilijin skuter koji ovu sportsku marku Piaggio Grupe dovodi u segment ''grand touring'' skutera. Dostupan u verzijama sa 125 i 300 cm³, SR Max nosi sportski duh Aprilije za vrhunsku zabavu i užitak u vožnji.
Aprilia SR Max pruža performanse i borbenost, tipične za ovu marku iz Noalea, u GT stilu: stvoren je skuter inspiriran motociklističkim natjecanjima koji garantira vrhunske performanse i svestranost.
SR Max ističe se već na prvi pogled. Agresivan dizajn s promišljenim linijama reflektira sportsku narav skutera koji se ističe dinamičnim stilom.
Kompaktan i lagan prednji kraj nosi dinamičan izgled prednjih svjetala. Srebrna rešetka umetnuta je između dva prednja svjetla što SR Maxu daje energičan pogled. Grafike koje naglašavaju svjetla i otvore za protok zraka stvaraju kontrast s bojom ostatka motocikla te uz talijansku trobojnicu na prednjoj maski SR Maxu pružaju elegantan i nepogrešiv stil.
Uzak i oštar rep skutera naglašava eksplozivni stil SR Maxa, dok njegovu agilnost potvrđuje aerodinamična donja oplata koja nosi Aprilia natpis u srebrnoj boji.
Dvobojno sjedalo pokriveno je sportskim materijalima te je ergonomski oblikovano. Opremljeno je lumbalnom potporom za vozača i garantira udobnost u svim uvjetima, a rukohvati uz njegov stražnji dio jamče sigurnost suvozača.
Prikladan za svakodnevne vožnje ali namijenjen i uzbudljivim dužim putovanjima, SR Max ima vrhunske vozne karakteristike u svim uvjetima.
SR Max 125 i SR Max 300 imaju ozbiljan ovjes s klasičnom prednjom vilicom promjera 35 mm te stražnjim parom amortizera s podesivom prednapregnutošću opruga u 3 stupnja kako bi se osigurala maksimalna stabilnost.
Pogonski agregati od 125 i 300 cm³ istinska su prednost Aprilije SR Max.
Jednocilindrični, tekućinom hlađeni četverotaktni agregat s četiri ventila na verziji 125 opremljen je elektronskim ubrizgavanjem i postiže snagu od 15 KS pri 9.250 o/min. Maksimalna snaga i okretni moment u samom su vrhu klase te osiguravaju živahna i linearna ubrzanja.
Aprilia SR Max 300 opremljena je jednocilindričnim, tekućinom hlađenim, četverotaktnim pogonskim agregatom s četiri ventila i elektronskim ubrizgavanjem te pruža 22 KS pri 7.250 o/min i 23 Nm okretnog momenta pri 6.000 o/min. Rezultat toga su žustra ubrzanja već pri nižim okretajima motora.
APRILIJIN GT SKUTER
SR Max je novi Aprilijin skuter koji ovu sportsku marku Piaggio Grupe dovodi u segment ''grand touring'' skutera. Dostupan u verzijama sa 125 i 300 cm³, SR Max nosi sportski duh Aprilije za vrhunsku zabavu i užitak u vožnji.
Aprilia SR Max pruža performanse i borbenost, tipične za ovu marku iz Noalea, u GT stilu: stvoren je skuter inspiriran motociklističkim natjecanjima koji garantira vrhunske performanse i svestranost.
SR Max ističe se već na prvi pogled. Agresivan dizajn s promišljenim linijama reflektira sportsku narav skutera koji se ističe dinamičnim stilom.
Kompaktan i lagan prednji kraj nosi dinamičan izgled prednjih svjetala. Srebrna rešetka umetnuta je između dva prednja svjetla što SR Maxu daje energičan pogled. Grafike koje naglašavaju svjetla i otvore za protok zraka stvaraju kontrast s bojom ostatka motocikla te uz talijansku trobojnicu na prednjoj maski SR Maxu pružaju elegantan i nepogrešiv stil.
Uzak i oštar rep skutera naglašava eksplozivni stil SR Maxa, dok njegovu agilnost potvrđuje aerodinamična donja oplata koja nosi Aprilia natpis u srebrnoj boji.
Dvobojno sjedalo pokriveno je sportskim materijalima te je ergonomski oblikovano. Opremljeno je lumbalnom potporom za vozača i garantira udobnost u svim uvjetima, a rukohvati uz njegov stražnji dio jamče sigurnost suvozača.
Prikladan za svakodnevne vožnje ali namijenjen i uzbudljivim dužim putovanjima, SR Max ima vrhunske vozne karakteristike u svim uvjetima.
SR Max 125 i SR Max 300 imaju ozbiljan ovjes s klasičnom prednjom vilicom promjera 35 mm te stražnjim parom amortizera s podesivom prednapregnutošću opruga u 3 stupnja kako bi se osigurala maksimalna stabilnost.
Pogonski agregati od 125 i 300 cm³ istinska su prednost Aprilije SR Max.
Jednocilindrični, tekućinom hlađeni četverotaktni agregat s četiri ventila na verziji 125 opremljen je elektronskim ubrizgavanjem i postiže snagu od 15 KS pri 9.250 o/min. Maksimalna snaga i okretni moment u samom su vrhu klase te osiguravaju živahna i linearna ubrzanja.
Aprilia SR Max 300 opremljena je jednocilindričnim, tekućinom hlađenim, četverotaktnim pogonskim agregatom s četiri ventila i elektronskim ubrizgavanjem te pruža 22 KS pri 7.250 o/min i 23 Nm okretnog momenta pri 6.000 o/min. Rezultat toga su žustra ubrzanja već pri nižim okretajima motora.
tehnički podaci
Agregat: |
Jednocilindarski četverotaktni s četiri ventila, hlađenje tekućinom |
Provrt X hod : | 75 mm / 63 mm |
Gorivo | Bezolovni benzin |
Zapremnina : | 278 cc |
Najveća snaga na radilici : | 22 KS pri 7.250 o/min |
Najveći okretni moment na radilici : | 23 Nm pri 6.000 o/min |
Gorivni sustav : | Elektronsko ubrizgavanje |
Paljenje | Elektronsko CDI paljenje s automatskim ubrzanjem |
Podmazivanje : | Mokri blok motora sa pumpom |
Mjenjačka kutija : | Automatski CVT |
Spojka : | Automatska centrifugalna suha spojka |
Primarni prijenos |
Klinasti remen |
Završni prijenos |
Zupčanici u uljnoj kupki |
Okvir : | Čelična cijev s dvostrukom koljevkom |
Prednji ovjes : | Hidraulička teleskopska vilica Ø 35 mm |
Stražnji ovjes : | 2 hidraulička amortizera s dvostrukim djelovanjem, s prilagodbom tvrdoće opruge u tri pozicije |
Kočnice : | Sprijeda: Disk - Ø 260 mm Straga: Disk - Ø 240 mm |
Kotači : | Aluminijska legura 16» x 3.50 Aluminijska legura 15» x 4.50 |
Gume : | Bez zračnica. Prednja: 120/70-15" Stražnja: 140/60 x 14" |
Dimenzije : | Maks. širina : 780 mm Maks. duljina 2110 mm Visina sjedala: 810 mm Međuosovinski razmak: 1515 mm |
Suha težina : | 249 kg |
Zapremnina spremnika goriva : | 15,5 litara (rezerva 2,8 litre) |
Emisije : | Euro 3 |