







Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat


Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
SR - 50
SR 50: legenda se nastavlja i svake godine postaje sve bolja! Kada je SR 50 prvi put predstavljen, već je bio klasa za sebe. Kategorija "sportskog skutera” izmišljena je posebno za njega.
Sada SR 50 predstavlja novi, agresivan dizajn, inspiriran RSV-om 1000 R Factoryjem, no još je puno više od pukog stila. SR 50 utjelovljuje brojna tehnička rješenja izvedena izravno iz Aprilijinog maksi svijeta da bi vam donio najbolju opremu i najvišu razinu aktivne sigurnosti koju možete dobiti. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji, legendarnom imenu i zavidnim performansama, novi SR je predodređen za još jednu uspješnu Aprilijinu priču. Pogotovo ako ga voze vozači poput vas.
EVOLUCIJA VRSTE
SR je uvijek bio omiljen skuter Aprilijinog Racing Teama, koji je uvijek intenzivno vozio na velikim trkaćim natjecanjima, kako bi vozači što brže svladali prostor između pit lanea i parka vozača. Aprilijini top-vozači često su viđeni da svoje SR-ove voze i u gradovima, u potpunoj slobodi. Baš kao i vi.
VELIKI STE LJUBITELJ MOTOCIKALA?
Dakle, znate sve o sportskim skuterima. Također ste pročitali sve o njihovoj tehnologiji i performansama. Treba vam skuter kojeg poznajete - SR 50.
Tek toliko da vam osvježimo pamćenje, SR 50 je bio prvi skuter sa 13-colnim kotačima, prvi s hlađenjem tekućinom, prvi s kočnim sustavom s dva diska i prvi s izravnim ubrizgavanjem goriva.
Završna obrada i oprema su na razini superbikea. Pogledajte samo bočna ogledala, integrirane oslonce za noge i glavni cilindar kočnog sustava. SR 50 mora biti vaš!
STILSKI FANATIK?
Možda ste jedan od onih koji uklanjaju originalne oznake i oplate ukrašavaju vlastitima. Čak i uz sav Aprilijin trud da vam pruži ovako sjajne koloracije i grafike? No, to je na vama. Ipak, želimo da znate kako smo vaš novi SR stilizirali na način na koji smo vrlo ponosni, u beskompromisnom i svevremenom izgledu, da bismo pokazali njegovu tehnologiju oštrih bridova. Dizajnirali smo i kompletno novi čelični okvir za poboljšanje čvrstoće i neponovljivu agilnost, a multifunkcionalne instrumente, dvostruko halogensko svjetlo te prekidače izrađene u stilu motocikala jednostavno ne možete ne cijeniti.
Zapravo, nedostaje samo jedna stvar - vi! SR vas čeka.
DIO ŠKVADRE?
Možda svoj skuter koristite da biste se družili s prijateljima i bili mobilni. Ako je tako, onda ste s SR-om sigurni da ćete privući pravo društvo. Vozači SR-a uvijek imaju nešto zajedničko. Poput vas. Vole njegov agresivan stil, uravnoteženu aerodinamiku i besprijekornu upravljivost. Svatko je drugačiji, no na SR-u svatko dijeli nešto zajedničko.
SR 50 je opremljen velikim, kompletno digitalnim instrumentima koji vam pružaju mjerač brzine, sat, brojač prijeđenih kilometara, dnevni brojač, razinu goriva, prikaz temperature rashladne tekućine i napon akumulatora.
ODGOVORAN MLADIĆ?
Možda se glatko uklapate u jednu od opisanih osobnosti - ili možda ne? U svakom slučaju, sigurni smo da ste odgovoran mladić koji je ponos i radost svoje obitelji. Očigledno je da SR ima sve što treba da bi svatko njime bio zadovoljan, uključujući napredne sigurnosne sustave poput dvostrukih diskova, amortizera visoke kvalitete te napredne tehnologije.
Bez obzira na to kakvim se vidite, prilažemo vam opravdane razloge zašto trebate voziti SR. I ne zaboravite to prenijeti svojoj obitelji!
1. Slatko-agresivni dizajn koji garantira da će svi pogledi biti usmjereni prema njemu.
2. Motociklistička vozna svojstva, preciznost, agilnost i potpuna sigurnost.
3. Dvostruki diskovi za snažna i kontrolirana zaustavljanja te fantastičnu aktivnu sigurnost.
Robusna konstrukcija, kako bismo bili sigurni da će vaš SR biti vjeran kilometar za kilometrom, za kilometrom...
5. Priprema za smještaj mehaničkog sustava protiv krađe. Jer, nikada ne možete biti potpuno sigurni.
6. Prava veličina - ne prevelik, ne premalen. Baš kakav i treba biti pravi sportski skuter.
7. Posvećenost detaljima da bi se zadovoljili i najzahtjevniji.
8. Zavidna oprema, uključujući snažna 35-vatna prednja svjetla, prostor za odlaganje sitnica u prednjem štitu, prekidači i držač registracijske pločice izrađeni u motociklističkom stilu, stražnji ovjes s obojenom oprugom.
Što više možete poželjeti?
Boje i specifikacije mogu biti podložne promjenama bez prethodne obavijesti.
tehnički podaci
Agregat: |
Jednocilindarski dvotaktni hlađen tekućinom |
Provrt X hod : | 40 x 39,3 mm |
Gorivo | Bezolovni benzin |
Zapremnina : | 49 cm³ |
Omjer kompresije : | 12,1:1 |
Paljenje | Elektronsko |
Pokretanje | Elektropokretač |
Generator | 12 V, 70 W |
Podmazivanje : | Odvojeno miješanje putem mehaničke uljne pumpe |
Mjenjačka kutija : | Variomat |
Spojka : | Automatska centrifugalna suha spojka |
Primarni prijenos |
V (klinasti) remen |
Završni prijenos |
Zupčanici u uljnoj kupki |
Okvir : | Čelični cjevasti visoke čvrstoće |
Prednji ovjes : | Hidraulična vilica Hod 90 mm |
Stražnji ovjes : | Kućište motora ujedno je stražnja vilica. Okvir se veže na dva radijalna silent bloka. Hod kotača 70 mm |
Kočnice : | Sprijeda: disk od nehrđajućeg čelika promjera 190 mm i racing kočna čeljust s dva nasuprotna klipa promjera 32 mm. Straga: disk od nehrđajućeg čelika promjera 190 mm i racing kočna čeljust s dva nasuprotna klipa promjera 30 mm |
Kotači : | Aluminijska laka legura, pet krakova Sprijeda i straga 3,5 x 13 |
Gume : | Bez zračnice Sprijeda i straga 130/60 x 13 |
Dimenzije : | Dužina 1860 mm Širina 705 mm Visina 1120 mm Međuosovinski razmak 1290 mm Visina sjedala 820 mm |
Suha težina : | 249 kg |
rasplinjač: | Rasplinjač Dell'Orto PHVA 17,5 mm |
Zapremnina spremnika goriva : | 7 litara |
Usis: | Reed ventil |