Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Mojito custom 125


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Aprilia Crna
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Aprilia Bijela
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Iris Plava
cijena iz cjenika
0,00 kn
Visokosofisticiran i prema okolišu prijateljski naklonjen model Mojito idealan je izbor za sve vaše potrebe u gradskom prometovanju. Predivno dotjerani Mojito jednostavan je i zabavan za vožnju i dizajniran da zadovolji svakoga. Svojim osebujnim, netipičnim dizajnom Mojito posebno cijene vozačice.

Mojito Custom inspiriranim je svevremenim dizajnom američkih automobila iz 1950-ih. Model je također posudio i neke detalje s klasičnih američkih motocikala, poput širokog aluminijskog upravljača, velikog kromiranog prednjeg svjetla, sjajnih aluminijskih upravljačkih poluga, kromiranih retrovizora, prostranog udobnog sjedala (na modelu od 50 ccm samo za vozača), custom prednjeg kotača, punog stražnjeg kotača i podosta kromiranih dijelova oplate i dodatne opreme.

Mojito pokreće Aprilijin sportski i u isto vrijeme pouzdan motor. Godine iskustva u motociklističkim natjecanjima omogućili su Apriliji razvoj zračno hlađenog motora koji ima izvrsne performanse (posebno po pitanju ubrzanja) i snagu koju razvija puno fluidnije i progresivnije nego konkurencija.

Prednji 12-inčni kotač i stražnja guma širokog presjeka garantiraju odlično držanje ceste. Dugo, prostrano i iznimno udobno sjedalo na visini je od samo 750 mm od tla, što omogućuje savršenu kontrolu u svim uvjetima vožnje.

tehnički podaci

Agregat:
 Jednocilindarski četverotaktni hlađen zrakom, jedna bregasta osovina i dva ventila
 Provrt X hod :  57 X 48,6 mm
 Gorivo  Bezolovni benzin
 Zapremnina :   124 cm³
 Omjer kompresije :  10,3:1
 Paljenje   Elektronsko
 Pokretanje   Elektropokretač i nožni pokretač
Najveća snaga na radilici:  9,8 KS pri 8.250 o/min
Najveći okretni moment na radilici    9,0 Nm pri 7.250 o/min
 Gorivni sustav  Dell'Orto Rasplinjač 17,5 mm
 Generator  12 V, 70 W
 Podmazivanje :  Klasični karter. Prisilna cirkulacija putem mehaničke pumpe
 Mjenjačka kutija :  Variomat
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka
Primarni prijenos
 V (klinasti) remen
 Završni prijenos
 Zupčanici u uljnoj kupki
 Okvir :  Čelični cjevasti visoke čvrstoće
 Prednji ovjes :  Hidraulička vilica, hod kotača 80 mm.
 Stražnji ovjes :  Kućište motora ujedno je stražnja vilica. Hidraulični monoamortizer. Hod kotača 75 mm
 Kočnice :  Sprijeda: disk od nehrđajućeg čelika promjera 190 mm. Straga: bubanj promjera 140 mm
 Kotači :  16 žbica Sprijeda 3.00x12 Straga 3.50x10
 Gume :  Bez zračnica. Sprijeda: 120/70-12 Straga: 130/70-11
 Dimenzije :  Dužina 1900 mm Širina 720 mm Visina 1110 mm Visina sjedala 750 mm Međuosovinski razmak 1300 mm
 Suha težina :  249 kg
Gorivni sustav:  Rasplinjač
 Zapremnina spremnika goriva :  7,7 litara (rezerva 2 litre)


   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik