







Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat


Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Mojito custom 50
Visokosofisticiran i prema okolišu prijateljski naklonjen model Mojito idealan je izbor za sve vaše potrebe u gradskom prometovanju. Predivno dotjerani Mojito jednostavan je i zabavan za vožnju i dizajniran da zadovolji svakoga. Svojim osebujnim, netipičnim dizajnom Mojito posebno cijene vozačice.
Mojito Custom inspiriranim je svevremenim dizajnom američkih automobila iz 1950-ih. Model je također posudio i neke detalje s klasičnih američkih motocikala, poput širokog aluminijskog upravljača, velikog kromiranog prednjeg svjetla, sjajnih aluminijskih upravljačkih poluga, kromiranih retrovizora, prostranog udobnog sjedala (na modelu od 50 ccm samo za vozača), custom prednjeg kotača, punog stražnjeg kotača i podosta kromiranih dijelova oplate i dodatne opreme.
Mojito pokreće Aprilijin sportski i u isto vrijeme pouzdan motor. Godine iskustva u motociklističkim natjecanjima omogućili su Apriliji razvoj zračno hlađenog motora koji ima izvrsne performanse (posebno po pitanju ubrzanja) i snagu koju razvija puno fluidnije i progresivnije nego konkurencija.
Prednji 12-inčni kotač i stražnja guma širokog presjeka garantiraju odlično držanje ceste. Dugo, prostrano i iznimno udobno sjedalo na visini je od samo 750 mm od tla, što omogućuje savršenu kontrolu u svim uvjetima vožnje.
tehnički podaci
Agregat: |
Jednocilindarski dvotaktni hlađen zrakom |
Provrt X hod : | 40 x 39,3 mm |
Gorivo | Bezolovni benzin |
Zapremnina : | 49 cm³ |
Omjer kompresije : | 10,3:1 |
Paljenje | Elektronsko |
Pokretanje | Elektropokretač i nožni pokretač |
Najveća snaga na radilici: | 4,3 KS pri 6.750 o/min |
Najveći okretni moment na radilici | 4,7 Nm pri 5.750 o/min |
Gorivni sustav | Dell'Orto Rasplinjač 17,5 mm |
Generator | 12 V, 70 W |
Podmazivanje : | Odvojeno miješanje putem mehaničke uljne pumpe |
Mjenjačka kutija : | Variomat |
Spojka : | Automatska centrifugalna suha spojka |
Primarni prijenos |
V (klinasti) remen |
Završni prijenos |
Zupčanici u uljnoj kupki |
Okvir : | Čelični cjevasti visoke čvrstoće |
Prednji ovjes : | Hidraulička vilica, hod kotača 80 mm. |
Stražnji ovjes : | Kućište motora ujedno je stražnja vilica. Hidraulični monoamortizer. Hod kotača 75 mm |
Kočnice : | Sprijeda: disk od nehrđajućeg čelika promjera 190 mm. Straga: bubanj promjera 120 mm |
Kotači : | 15 žbica Sprijeda 3.00x12 Straga 3.50x10 |
Gume : | Bez zračnica. Sprijeda: 120/70-12 Straga: 130/70-10 |
Dimenzije : | Dužina 1900 mm Širina 720 mm Visina 1110 mm Visina sjedala 750 mm Međuosovinski razmak 1300 mm |
Suha težina : | 249 kg |
Gorivni sustav: | Rasplinjač |
Zapremnina spremnika goriva : | 7,7 litara (rezerva 2 litre) |