Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Sportcity Cube 125 - 300


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Siva Escape
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Crna & Crvena
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Glam Bijela
Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Aprilia Crna
Preuzmite PDF prezentaciju
cijena iz cjenika
0,00 kn
Svojim originalnim dizajnom Aprilia Sportcity je revolucionalizirala koncepciju skutera velikih kotača, i to od dana prvoga predstavljanja. Zahvaljujući 15-inčnim kotačima, gumama debelog profila, sportski nastrojenim motorima te superiorno čvrstim okvirima, Sportcity se odmah nametnuo sposobnošću kombiniranja komfora skutera velikih kotača te snage i upravljivosti sportskih skutera, da bi ponudio dinamična i uzbudljiva rješenja problema urbane mobilnosti. Sportcity se dokazao kao pobjednik te nastavio nizati uspjehe kao jedan od najprodavanijih Aprilijinih skutera uopće. Njegov uspjeh samo se nastavljao predstavljanjem novih verzija i konfiguracijama tijekom godina, da bi se stvorila doista kompletna ponuda. Model 2008. zadržava tehnička rješenja koja su Sportcity i učinila prodajnim hitom, a ujedno je svestraniji i elegantniji nego ikada. Veće dimenzije, superiorna završna obrada te novi motor obujma 300 cm³ Sportcityju za 2008. daju nenadmašan odnos cijene i kvalitete. Novi Sportcity nije samo restiliziran, nego kompletno obnovljen u toj mjeri da treća generacija podrazumijeva potpuno novo ime koje naglašava nastavak inovacija.
Aprilia Sportcity Cube napravljena je da bi zadovoljila sve moguće potrebe moderne urbane mobilnosti. Još bolje završne obrade te elegantniji nego ikad, novi Sportcity predstavlja dizajn inspiriran dinamikom i naprednom tehnologijom. Njegove impresivne karakteristike čine ga savršenim izborom za vozače koji su u potrazi za komfornim, sigurnim i brzim skuterom koji se s lakoćom može provući kroz gradsku gužvu, te zahtijeva minimalne troškove redovnog održavanja.
Predstavljanjem motora od 300 cm³ Sportcity Cube dokazuje se i kao prigradski skuter srednje klase, nudeći još prikladnije rješenje za globalnu mobilnost. Sportcity jednostavno ne može biti definiran kao puko „sredstvo za transport". Naprotiv, on je urbani gradski skuter nepogrešivog sportskog imidža, odličnih performansi i upravljivosti istinske Aprilije
Stil je oduvijek bio jedna od jakih Sportcityjevih aduta. Sada je osobnost Sportcityja Cubea još karakterističnija zahvaljujući restiliziranom izgledu gotovo svakog njegovog dijela. Novi kut glave okvira uključuje i izmjene nosača instrumenata te redizajn kompletnog prednjeg dijela skutera (blatobran i rešetke na oplati). Stražnji kraj također je pretrpio velike izmjene. Sjedalo je šire i udobnije, a rep duži, s povećanim nosačem prtljage koji ima pripremu za ugradnju putnog kofera. Novi Sportcity izgleda elegantnije nego ikad, bez obzira na koji ga način promatrate.
Novo, široko i luksuzno sjedalo odlično je za vožnju u društvu, a ergonomski je bolje oblikovano radi poboljšane udobnosti vozača i suvozača. Specijalni tekstil kojim je sjedalo presvučeno nudi bolji grip, smanjuje tendenciju klizanja prema naprijed zbog kočenja te poboljšava komfor i sigurnost.  
Ravna podnica je standard na skuterima toga tipa. Sportcity Cube ne samo da ispunjava taj standard, nego ujedno pruža i nenadmašan komfor i maksimum prtljažnih mogućnosti. Njegove čiste linije i uža podnica u predjelu gdje se noge oslanjaju o tlo omogućuju vozačima svih konstitucija da se potpuno oslone o tlo.
Veliki prednji štit pruža izvrsnu zaštitu od svih vremenskih neprilika. Dva ventilacijska izreza na štitu imaju dvojaku funkciju - da odvode topli zrak s hladnjaka te da zimi, kad su prorezi pokriveni nožnim pokrivačem, griju vozačeva koljena. Novi nosač prtljage sadrži i rukohvate za suvozača te prihvate za originalni Aprilijin putni kofer, da bi se proširile ionako velike prtljažne mogućnosti.
Velike prtljažne mogućnosti također su osnova skutera tog tipa. Velika briga iskazana u evoluciji dizajna kombinirana s inteligentnom upotrebom prostora znače da je Sportcity kompaktan izvana, a velik iznutra. Zahvaljujući strateški oblikovanim dimenzijama čak ni veliki kotači nisu limitirali prostor. Onaj pod sjedalom dovoljno je velik da bi zaprimio jet-kacigu s vizirom i uz to i nešto osobnih stvari. Takva prostranost postignuta je a da se ništa nije „otkinulo" od ergonomije niti oduzelo u lakoći upravljanja. Visina sjedala je i dalje samo 815 mm.
Inteligentna upotreba prostora Apriliji je omogućila da konstruira i prostor za odlaganje rukavica unutar štita koji se može zaključati. U njemu je i utičnica na koju se može puniti mobilni telefon.
Instrumenti su kompletno redizajnirani, još elegantniji, a pružaju širi raspon informacija. Analogno-digitalna instrumentna ploča sadrži pokazivač okretaja motora te multifunkcionalni displej sličan onima na najnovijim superbikeovima. Različitim funkcijama na ekranu može se pristupiti izravno s ručice upravljača, da bi se zadržala maksimalna sigurnost u vožnji.

OKVIR: EFEKTNO I SIGURNO
Sportcityjev okvir oduvijek je hvaljen zbog preciznosti, komfora i kontrole. Sportcity Cube i dalje zadržava osnovne karakteristike koje su se u prošlosti pokazale vrlo efektnima te stvorile model urbanog gradskog skutera koji drugi tek trebaju dostići po pitanju sigurnosti i voznih karakteristika.
U dizajn novoga Sportcityja uložen je veliki trud, a okvir je ostao vrlo čvrst, iako je u konstrukciji okvira izostavljen središnji tunel.
Okvir je izrađen od čeličnih cijevi visoke čvrstoće, a konstruiran je da bi pružio izvrsnu torzijsku čvrstoću i snagu, unatoč ravnoj podnici. Taj čvrsti i efikasni okvir Sportcityju daje osjećaj superiorne kontrole i sportski karakter, što je tipično za istinske Aprilije.
Hidraulična teleskopska vilica uključuje cijevi promjera 35 mm te nudi hod kotača od 100 mm radi preciznije kontrole i izvrsnog ublažavanja. Prednja vilica pravi je lijek za popločane kamene ceste, brojne zakrpe te rupe u asfaltu.
Jedinica motora i završnog prijenosa, koja ujedno služi i kao stražnja vilica, u funkciji ublažavanja potpomognuta je dvostrukim amortizerima na kojima se može podešavati tvrdoća opruga. Budući da se ovjes može podešavati radi prilagođavanja vožnji s teretom te po različitim vrstama podloga, u svako je vrijeme osigurana maksimalna sigurnost. Impresivni hod stražnjeg kotača od 80 mm znači izvrstan stupanj komfora.
Sportcity Cube je opremljen 15-inčnim kotačima te visokoprofilnim tubeless gumama (120/70 sprijeda i 130/80 straga). Kao rezultat, ukupni promjer kotača i guma jednak je onome koji je tipičan za 16-inčni kotač, dok su sposobnosti ublažavanja puno veće, uz značajne prednosti u kontroli vožnje.
Kombinirano s izvrsnim okvirom, sustav ovjesa i kotača Sportcityju pruža izvrsnu stabilnost i istinski intuitivnu vožnju u kojoj može uživati svatko.
Još jedna u nizu jakih točaka Sportcityja Cubea njegov je kočni sustav. To je zaista vrh ponude, jer 300 i.e. uključuje sustav trostrukog diska (umjesto sustava dvostrukog diska montiranog na verzije sa 125 i 200 cm³), koji zbog enormno kratkih zaustavnih puteva vožnju čini sigurnijom nego ikad. Čak i neiskusni vozači mogu se zaustaviti brzo zadržavajući potpuno kontrolu upravljanja. Prednji dvostruki diskovi su promjera 260 mm, a na njih djeluju plivajuće čeljusti s dvostrukim paralelnim klipovima. Stražnji kotač zaustavljaju disk promjera 220 mm i kočna čeljust s jednim klipom.

MOTORI: VRHUNSKA TEHNOLOGIJA
Još jedna velika prednost Sportcityja Cubea 300 i.e. njegov je napredan motor. Taj novi četveroventilski motor s elektronskim ubrizgavanjem goriva je vrghunac tehnologije u svijetu skutera. Snažan, fleksibilan, čistog rada i niske potrošnje goriva, ta nova jednocilindarska „nuklearna elektrana" savršeni je odabir za Sportcity. Veći obujam omogućuje motoru da razvije još više snage te posebno još više okretnog momenta - što je najvažniji parametar potreban urbanom skuteru da bi još bolje ubrzavao s mjesta. Razvijajući 22,5 KS pri 8000 o/min te 22 Nm okretnog momenta pri 6500 o/min, ta jednocilindarska „elektrana" nudi zadivljujuće performanse. Motor omogućuje potpunu iskorištenost dinamičke upravljivosti i Sportcity čini savršenim odabirom ne samo za grad, nego i za brze ceste izvan grada.
Motor od 200 cm³ razvija 21 KS te svrstava Sportcity u vrh svoje klase. S briljantnim ubrzanjima i velikom krajnjom brzinom, Sportcity 200 idealan je za rapidnu mobilnost čak i na brzim cestama.
Najviša snaga od 15 KS omogućuje da četveroventilskim Sportcityjem obujma 125 cm³ upravljaju vlasnici vozačke dozvole A1-kategorije nesmetano se probijajući kroz gradsku gužvu brzinom koja je više nego adekvatna za potrebe urbane vožnje.
Niska potrošnja goriva i veliki spremnik obujma devet litara Sportcityjevu autonomiju čine odličnom.

Boje, specifikacije i tehnički podaci mogu biti podložni promjenama bez prethodne obavijesti.

tehnički podaci


Agregat:
 Horizontalni, tekućinom hlađeni jednocilindarski četverotaktni, Euro 3, jedna bregasta osovina u glavi, 4 ventila
 Provrt X hod :  57 X 48,6 mm (125 cm³) 
 Gorivo  Bezolovni benzin
 Zapremnina :  124 cm³ 278,3 cm³
 Najveća snaga na radilici :  10,6 kW / 14.5 KS pri 9.500 o/min (125 cm³) 
 Najveći okretni moment na radilici :  11,7 Nm kod 7.500 o/min (125 cm³) 
 Gorivni sustav :  Rasplinač 29 mm (125 cm³)
 Paljenje  Elektronsko
 Podmazivanje :  Klasični karter. Prisilna cirkulacija putem mehaničke pumpe
 Mjenjačka kutija :  Variomat
 Spojka :  Automatska centrifugalna suha spojka
Primarni prijenos
 V (klinasti) remen
 Završni prijenos
 Zupčanici u uljnoj kupki
 Okvir :  Čelični cjevasti visoke čvrstoće
 Prednji ovjes :  Hidraulična vilica promjera 32 mm. Hod kotača 100 mm
 Stražnji ovjes :  Kućište motora ujedno je stražnja vilica. Hidraulični amortizeri s podešavanjem tvrdoće opruge. Hod kotača 80 mm
 Kočnice :  Sprijeda: dva diska (125 jedan disk) od nehrđajućeg čelika promjera 260 mm i plivajuća kočna čeljust s dva klipa. Straga: disk od nehrđajućeg čelika promjera 220 mm
 Kotači :  Aluminijska laka legura Sprijeda 2.5 x 15, straga 3 x 15
 Gume :  Bez zračnice Sprijeda 120/70-15, straga 130/80-15
 Dimenzije :   Dužina 1985 mm Širina 890 mm (na krajevima ogledala) Međuosovinski razmak 1360 mm Visina sjedala 815 mm
 Suha težina :  249 kg
 Zapremnina spremnika goriva :  9,5 litara (rezerva 1,5 litara) (125 cm³) 9 litara (rezerva 1,5 litara) (300 cm³)
Emisije :  Euro 3
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik